Street Relays
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Intersport
Saucony
Ethic Sport

Outrun

Menelaios Dromos
Dromos Agias Paraskevis
Wine Trail
Syros Run
Eirinodromia
Agonas Limenon
Epidavrios Dromos
Run4Aliveri
Run the Theatre
X-treme Stores
Street Relays

30 Ιουν 16 ← πίσω

3 τρόποι για να αυξήσεις την αντοχή σου στον πόνο

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος

Ο πόνος δεν ήταν απλά μία πιθανότητα στον αγώνα TransEurope-Footrace το 2009, στον οποίο οι αθλητές καλύπτουν 69χλμ την ημέρα τρέχοντας, για 64 ημέρες σερί – ήταν δεδομένο. Οι ερευνητές εξέτασαν την αντοχή στον πόνο σε αυτούς τους αθλητές εκείνης της χρονιάς. Η δοκιμασία ήταν να βουτήξουν τα χέρια τους σε παγωμένο νερό για 3 λεπτά. Οι συμμετέχοντες κράτησαν και τα 3 λεπτά τα χέρια τους μέσα στο νερό και βαθμολόγησαν τον πόνο κατά μέσο όρο με 6 σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10. Αντίθετα οι περισσότεροι από τους μη δρομείς σε μία ομάδα ελέγχου εγκατέλειψαν στα μισά της δοκιμασίας και βαθμολόγησαν τον πόνο με 10.


Για να αγωνιστείς πρέπει να αντιμετωπίσεις και να ξεπεράσεις τον πόνο. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι οι αθλητές τείνουν να έχουν το ίδιο όριο πόνου όπως κάθε άλλος άνθρωπος. Αυτό σημαίνει ότι αν εφαρμοστεί ένα οδυνηρό ερέθισμα, οι αθλητές θα το αντιληφθούν την ίδια στιγμή όπως όλοι οι άλλοι. Η διαφορά, όπως δείχνει και η μελέτη που έγινε στον αγώνα TransEurope, είναι ότι οι αθλητές μπορούν να αντέξουν την ταλαιπωρία σε υψηλότερα επίπεδα και για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα από τους μη αθλητές. Έχουν μια υψηλότερη ανοχή στον πόνο. Και είναι μια μαθημένη ικανότητα: οι έρευνες δείχνουν ότι όταν η προπόνηση είναι πιο δύσκολη, τότε η αντοχή σου στον πόνο αυξάνεται.


Ποιο είναι το σημείο-κλειδί;

Διάβασε τη συνέχεια στο RUNSTER.gr

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Το τρέξιμο σκοτώνει; Σύνδρομο αθλητικής μαγκιάς

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Με αυτό τον απλό τρόπο θα σπάσει το φράγμα των 2 ωρών στο Μαραθώνιο Δοκίμασε ένα Δίαθλο (τρέξιμο - ποδηλασία - τρέξιμο)
Γιατί λύνονται τα κορδόνια των παπουτσιών όταν τρέχουμε Μαραθώνιος Δρόμος, μία αναζήτηση δίχως τέλος
FitnessPulse

MIZUNO Wave RIDER
Garmin
Salomon
PUMA
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
29 Απρ 17
Στις 11 Ιουνίου το Ναύπλιο θα είναι στο επίκεντρο της τριάθλητικής δράσης με το Nafplio Energy Triathlon
Το Nafplio Energy Triathlon είναι ανοιχτό προς όλους τους αθλητές και αθλούμενους και περιλαμβάνει διαδρομές στην Κολύμβηση - Ποδηλασία και Τρέξιμο χωρίς διακοπή. Οι αποστάσεις των αγώνων θα είναι η καθιερωμένη Sprint (0,75–20-5χλμ) αλλά και η Standard/Olympic (1,5-40-10χλμ) που από αυτή τη χρονιά μπαίνει στο πρόγραμμα για να καλύψει και τις απαιτήσεις των πιο έμπειρων αθλητών.
28 Απρ 17
Ξεχωριστή δρομική εμπειρία με το νέο Nike Air VaporMax Flyknit
Νίκη Μπιτσώρη
Με την πρώτη ματιά το ελκυστικό design του νέου Nike Air VaporMax Flyknit σε κάνει να θες να το δοκιμάσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται και να ξεκινήσεις τα χιλιόμετρα!
03 Απρ 17
Kalamos Multisports Festival 2017: Μια διοργάνωση για όλους με Energy Triathlon, Aquathlon, Relay και Fitness events!
Ε.Ο.ΤΡΙ.
Η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου και ο Δήμος Ωρωπού διοργανώνουν την Κυριακή 23 Απριλίου 2017 την αθλητική εκδήλωση "Energy Triathlon Attiki – Kalamos Multisports Festival 2017"

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse