Thessaloniki Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Triathon1 Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony
Ethic Sport



Oropos Seaside Race
Nafplio Castle Run
Cardio Run
Athens Run
Drama Road Race
X-treme Stores
Pharmacy295

30 Ιουν 16 ← πίσω

3 τρόποι για να αυξήσεις την αντοχή σου στον πόνο

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος

Ο πόνος δεν ήταν απλά μία πιθανότητα στον αγώνα TransEurope-Footrace το 2009, στον οποίο οι αθλητές καλύπτουν 69χλμ την ημέρα τρέχοντας, για 64 ημέρες σερί – ήταν δεδομένο. Οι ερευνητές εξέτασαν την αντοχή στον πόνο σε αυτούς τους αθλητές εκείνης της χρονιάς. Η δοκιμασία ήταν να βουτήξουν τα χέρια τους σε παγωμένο νερό για 3 λεπτά. Οι συμμετέχοντες κράτησαν και τα 3 λεπτά τα χέρια τους μέσα στο νερό και βαθμολόγησαν τον πόνο κατά μέσο όρο με 6 σε μια κλίμακα από το 1 έως το 10. Αντίθετα οι περισσότεροι από τους μη δρομείς σε μία ομάδα ελέγχου εγκατέλειψαν στα μισά της δοκιμασίας και βαθμολόγησαν τον πόνο με 10.


Για να αγωνιστείς πρέπει να αντιμετωπίσεις και να ξεπεράσεις τον πόνο. Οι μελέτες έχουν δείξει ότι οι αθλητές τείνουν να έχουν το ίδιο όριο πόνου όπως κάθε άλλος άνθρωπος. Αυτό σημαίνει ότι αν εφαρμοστεί ένα οδυνηρό ερέθισμα, οι αθλητές θα το αντιληφθούν την ίδια στιγμή όπως όλοι οι άλλοι. Η διαφορά, όπως δείχνει και η μελέτη που έγινε στον αγώνα TransEurope, είναι ότι οι αθλητές μπορούν να αντέξουν την ταλαιπωρία σε υψηλότερα επίπεδα και για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα από τους μη αθλητές. Έχουν μια υψηλότερη ανοχή στον πόνο. Και είναι μια μαθημένη ικανότητα: οι έρευνες δείχνουν ότι όταν η προπόνηση είναι πιο δύσκολη, τότε η αντοχή σου στον πόνο αυξάνεται.


Ποιο είναι το σημείο-κλειδί;

Διάβασε τη συνέχεια στο RUNSTER.gr

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Κάνε βάρη για ταχύτητα Πλεονεκτήματα ευλυγισίας και ευκινησίας

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Το κακό με το τζόκιγκ είναι... Να σου φτιάξω πρωινό γιε μου. Μη πας για προπόνηση νηστικός...
Φιλικές Συμβουλές προς συναθλητές Μαραθωνοδρόμους Γιατί ένα γρήγορο ξεκίνημα αγώνα μπορεί να σας κάνει να υποφέρετε!
FitnessPulse


Athens Marathon the Authentic
Garmin
Hoka
FitnessPulse.gr
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
11 Οκτ 17
Ο 2ος Ημιμαραθώνιος Ωρωπού «Oropos Seaside Race» στις 29 Οκτωβρίου 2017
Την Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017 Η Κ.Ε.Δ.Ω. (Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Ωρωπού) και η Ε.Τ.Α.Δ.Ω. (Επιτροπή Τουριστικής Ανάπτυξης Δήμου Ωρωπού) διοργανώνουν
05 Οκτ 17
ERGO Marathon Expo 2017, 9-11 Νοεμβρίου 2017, Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do Φαλήρου
H έκθεση "ERGO Marathon Expo 2017", αναπόσπαστο πλέον κομμάτι του Μαραθωνίου Αθήνας και έκθεση – θεσμός στον χώρο του αθλητισμού, επιστρέφει από την Πέμπτη 9 μέχρι και το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do του Φαλήρου για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον αθλητισμό και τα πιο σύγχρονα αθλητικά προϊόντα και υπηρεσίες.
04 Οκτ 17
REEBOK RAGNAR RELAY: Η περιπετειώδης σκυταλοδρομία 170 μιλιών
Πανταζόπουλος Αντώνιος
Τι θα λέγατε για έναν αγώνα στον οποίο θα μπορούσατε να αγωνιστείτε παρέα με τους φίλους σας και τους training partners σας; Έναν αγώνα σκυτάλης, για δρομείς μεσαίων και μεγάλων αποστάσεων, αλλά και για όσους έχουν υιοθετήσει έναν πιο fitness τρόπο ζωής;

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse