ATGM Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Triathlon News NSCoaching My Athlete Energy Duathlon Champioship Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Intersport
Saucony
Ethic Sport

Outrun

Arafinios

Crete Marathon

Odysseas

Messini Marathon

Nafplio Marathon

Efklis

Energy Duathlon Champioship

X-treme Stores
Stam Half Marathon Trikala

02 Ιουλ 16 ← πίσω

8 tips για να βγάλεις το long run σου

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος

Πώς θα χτίσεις σταδιακά την αντοχή σου και θα αποφύγεις τους τραυματισμούς; Δες παρακάτω 8 τρόπους.

  1. Επιβράδυνε το ρυθμό σου.

Θα εξοικονομήσεις ενέργεια από αυτά τα έξτρα χιλιόμετρα που θα ρίξεις το ρυθμό σου. Θα πρέπει να νιώθεις άνετος ώστε να μπορείς να συζητάς. Ένας καλός κανόνας είναι: πρόσθεσε 60-90 δευτερόλεπτα ανά χιλιόμετρο στον κανονικό σου ρυθμό.

  1. Πρόσθεσε χιλιόμετρα σταδιακά.

Για να αποφύγεις τους τραυματισμούς και την εξουθένωση, πρόσθεσε όχι περισσότερο από 2 χιλιόμετρα κάθε φορά (για τους Μαραθωνοδρόμους, η προσθήκη είναι όχι παραπάνω από 3-5 χιλιόμετρα την εβδομάδα).

  1. Κάνε ένα long run τη βδομάδα.

Διάλεξε μία μέρα για να κάνεις το long run (συνήθως τα Σαββατοκύριακα λειτουργούν καλύτερα για τους περισσότερους ανθρώπους). Δεν θέλεις να νιώθεις πιεσμένος για την ολοκλήρωση της προπόνησής σου, οπότε σιγουρέψου ότι έχεις την άνεση του χρόνου για να το κάνεις σε ένα εύκολο ρυθμό. Τέλος, κάθε 3-4 εβδομάδες περιόρισε το long run για να αποφύγεις την υπερ-προπόνηση.

  1. Κάνε διαλείμματα περπατώντας.

Θα εξακολουθείς να καρπώνεσαι τα οφέλη της αντοχής. Πριν καν το καταλάβεις, θα είσαι σε θέση να τρέχεις από την αρχή ως το τέλος.

  1. Φούλαρε το σώμα σου.

Στα τρεξίματα πάνω από 1 ώρα, έχε μαζί σου ‘καύσιμα’ πλούσια σε υδατάνθρακες και ηλεκτρολύτες. Για να διατηρήσεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου σταθερά, ξεκίνησε με έναν ανεφοδιασμό περίπου 30 λεπτά από την αρχή του τρεξίματός σου και στην συνέχεια κάθε 15-20 λεπτά. Εκπαίδευσε το στομάχι σου και δοκίμασε διάφορα προϊόντα για να καταλήξεις σε αυτά που σου ταιριάζουν.

  1. Κάντο τμηματικά.

Σπάσε το τρέξιμο σου σε διαχειρίσιμα τμήματα ώστε να μην σε φοβίζει η συνολική απόσταση. Για παράδειγμα ένα 24άρι θα μπορούσε να γίνει σε 3 8άρια.

  1. Εκτέλεσε το long run σε μια κυκλική διαδρομή ή σε διάδρομο.

Εκτέλεσε μια κυκλική διαδρομή των 2-4 χιλιομέτρων έτσι ώστε να είσαι κοντά είτε στα πράγματα που έχεις για ανεφοδιασμό είτε κοντά σε τουαλέτα ή κοντά στο σπίτι. Έτσι θα αποφύγεις να είσαι μακριά από το σπίτι σε περίπτωση που για κάποιο λόγο σταματήσεις. Αν είσαι στο διάδρομο , βάλε κλίση 1-2% για καλύτερη προσομοίωση για να ξεπεραστεί η αντίσταση του αέρα που θα είχες αν έτρεχες έξω.

  1. Κάνε υπομονή.

Το χτίσιμο της αντοχής παίρνει χρόνο. Όπως είπε και ο Grete Waitz , εννέα φορές πρωταθλητής του Μαραθωνίου της Νέας Υόρκης, «Βιάσου αργά. Προχώρα μπροστά, αλλά να είσαι υπομονετικός».


Πηγή: www.runster.gr

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος, Γυμναστής, Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ.

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Η πιο συγκινητική διαφήμιση της adidas από φοιτητή σκηνοθεσίας! Πρέπει να πας για τρέξιμο για να κάψεις αυτά που έφαγες...

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Τι είναι το τεστ Κούπερ. Βρείτε το επίπεδο της φυσικής σας κατάστασης 7 συμβουλές για το δρομέα που κάνει κολύμβηση
Μελάσα: η μία από τις 9 θρεπτικότερες τροφές του πλανήτη, ιδανική πηγή σιδήρου για τους αθλητές Τι παίζει με όλα αυτά τα χαπάκια και τα συμπληρώματα;
Nutrition News

MIZUNO Wave RIDER
adidas Pure Boost X
Garmin
Suunto
Nafplio Marathon
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
18 Ιαν 17
Energy Duathlon Championship: Πάρε μέρος στον πιο συναρπαστικό multisport αγώνα του χειμώνα
12 Φεβρουαρίου στο Λουτράκι θα διεξαχθεί το Energy Duathlon Championship μαζί με το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Διάθλου 2017. Πάρε μέρος στον πιο συναρπαστικό αγώνα του χειμώνα!
04 Ιαν 17
Σειρά fēnix® 5 – Το αθλητικό ρολόι με GPS για την προπόνηση, τη δράση και το στυλ
Garmin
fēnix 5, fēnix 5S και fēnix 5X, είναι τα τρία νέα μοντέλα που προστίθενται στην πιο επιτυχημένη σειρά GPS Smartwatch της Garmin. Το fēnix 5S είναι πιο ελαφρύ, πιο λεπτό και πιο μικρό από τους προκατόχους του, καθιστώντας το ιδανικό για μικρότερους καρπούς χωρίς να θυσιάζει τίποτα σε λειτουργικότητα
07 Δεκ 16
Μεγάλες προσφορές σε παπούτσια και ρούχα Pearl Izumi στο Top Cycles!
Επωφεληθείτε από τις προσφορές του Top Cycles, όπου θα βρείτε μια πλήρη γκάμα από δρομικά ρούχα και παπούτσια, σε τιμές κόστους*, ώστε να αποκτήσετε και σεις ένα δικό σας PEARL iZUMi.

©2005-2015 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse