Thessaloniki Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony
Ethic Sport



Aktios Half Marathon
Nea Smirni
Corfu Half Marathon
Cardio Run
Zevxi Run
Εdipsos Festival
Andros Trail
Energy Races
X-treme Stores

02 Ιουλ 16 ← πίσω

8 tips για να βγάλεις το long run σου

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος

Πώς θα χτίσεις σταδιακά την αντοχή σου και θα αποφύγεις τους τραυματισμούς; Δες παρακάτω 8 τρόπους.

  1. Επιβράδυνε το ρυθμό σου.

Θα εξοικονομήσεις ενέργεια από αυτά τα έξτρα χιλιόμετρα που θα ρίξεις το ρυθμό σου. Θα πρέπει να νιώθεις άνετος ώστε να μπορείς να συζητάς. Ένας καλός κανόνας είναι: πρόσθεσε 60-90 δευτερόλεπτα ανά χιλιόμετρο στον κανονικό σου ρυθμό.

  1. Πρόσθεσε χιλιόμετρα σταδιακά.

Για να αποφύγεις τους τραυματισμούς και την εξουθένωση, πρόσθεσε όχι περισσότερο από 2 χιλιόμετρα κάθε φορά (για τους Μαραθωνοδρόμους, η προσθήκη είναι όχι παραπάνω από 3-5 χιλιόμετρα την εβδομάδα).

  1. Κάνε ένα long run τη βδομάδα.

Διάλεξε μία μέρα για να κάνεις το long run (συνήθως τα Σαββατοκύριακα λειτουργούν καλύτερα για τους περισσότερους ανθρώπους). Δεν θέλεις να νιώθεις πιεσμένος για την ολοκλήρωση της προπόνησής σου, οπότε σιγουρέψου ότι έχεις την άνεση του χρόνου για να το κάνεις σε ένα εύκολο ρυθμό. Τέλος, κάθε 3-4 εβδομάδες περιόρισε το long run για να αποφύγεις την υπερ-προπόνηση.

  1. Κάνε διαλείμματα περπατώντας.

Θα εξακολουθείς να καρπώνεσαι τα οφέλη της αντοχής. Πριν καν το καταλάβεις, θα είσαι σε θέση να τρέχεις από την αρχή ως το τέλος.

  1. Φούλαρε το σώμα σου.

Στα τρεξίματα πάνω από 1 ώρα, έχε μαζί σου ‘καύσιμα’ πλούσια σε υδατάνθρακες και ηλεκτρολύτες. Για να διατηρήσεις τα επίπεδα της ενέργειάς σου σταθερά, ξεκίνησε με έναν ανεφοδιασμό περίπου 30 λεπτά από την αρχή του τρεξίματός σου και στην συνέχεια κάθε 15-20 λεπτά. Εκπαίδευσε το στομάχι σου και δοκίμασε διάφορα προϊόντα για να καταλήξεις σε αυτά που σου ταιριάζουν.

  1. Κάντο τμηματικά.

Σπάσε το τρέξιμο σου σε διαχειρίσιμα τμήματα ώστε να μην σε φοβίζει η συνολική απόσταση. Για παράδειγμα ένα 24άρι θα μπορούσε να γίνει σε 3 8άρια.

  1. Εκτέλεσε το long run σε μια κυκλική διαδρομή ή σε διάδρομο.

Εκτέλεσε μια κυκλική διαδρομή των 2-4 χιλιομέτρων έτσι ώστε να είσαι κοντά είτε στα πράγματα που έχεις για ανεφοδιασμό είτε κοντά σε τουαλέτα ή κοντά στο σπίτι. Έτσι θα αποφύγεις να είσαι μακριά από το σπίτι σε περίπτωση που για κάποιο λόγο σταματήσεις. Αν είσαι στο διάδρομο , βάλε κλίση 1-2% για καλύτερη προσομοίωση για να ξεπεραστεί η αντίσταση του αέρα που θα είχες αν έτρεχες έξω.

  1. Κάνε υπομονή.

Το χτίσιμο της αντοχής παίρνει χρόνο. Όπως είπε και ο Grete Waitz , εννέα φορές πρωταθλητής του Μαραθωνίου της Νέας Υόρκης, «Βιάσου αργά. Προχώρα μπροστά, αλλά να είσαι υπομονετικός».


Πηγή: www.runster.gr

Επιμέλεια: Μιχάλης Καραγιώργος, Γυμναστής, Απόφοιτος ΤΕΦΑΑ.

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Όλο το καφενείο κρατά τα Τρικαλινά νέα ανάποδα... Όταν βαριέμαι πηγαίνω σε αυτούς που κάνουν τζόκιγκ και ρωτάω με αγωνία...

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Τερμάτισε τον μαραθώνιο σε 54 χρόνια, 8 μήνες, έξι ημέρες και 5:32.20.3! Τι είδε ο διάσημος συγγραφέας Χαρούκι Μουρακάμι στον Μαραθώνα όταν ήρθε για τρέξιμο
3 προπονήσεις κλειδί σε ανηφόρες για ταχύτητα, δύναμη και αντοχή Διαδραστικό προπονητικό προγράμμα 5000m (8 εβδομάδες)
Nutrition News


Athens Marathon the Authentic
Garmin
Salomon
FitnessPulse.gr
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
19 Σεπ 17
ERGO Marathon Expo 2017, 9-11 Νοεμβρίου 2017, Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do Φαλήρου
H έκθεση "ERGO Marathon Expo 2017", αναπόσπαστο πλέον κομμάτι του Μαραθωνίου Αθήνας και έκθεση – θεσμός στον χώρο του αθλητισμού, επιστρέφει από την Πέμπτη 9 μέχρι και το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do του Φαλήρου για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον αθλητισμό και τα πιο σύγχρονα αθλητικά προϊόντα και υπηρεσίες.
18 Σεπ 17
Διαγωνισμός! Κέρδισε δωρεάν εργομέτρηση ενόψει του Φθινοπωρινού σου Μαραθωνίου!
Το Φθινόπωρο έφτασε και οι Μαραθώνιοι ανά τον κόσμο πολλοί! Έχεις ήδη δηλωθεί, προπονείσαι σκληρά και εμείς ... σου δίνουμε την ευκαιρία να κερδίσεις ένα πολύτιμο δωράκι! Το RunningNews.gr εξασφάλισε για δυο τυχερούς απο σας, εργομέτρηση εντελώς δωρεάν στο εργομετρικό κέντρο myathlete.grενόψει του αγώνα σας!
12 Σεπ 17
1η Οκτωβρίου το Energy Triathlon Tolo 2017, στο πανέμορφο Τολό του Δήμου Ναυπλιέων. Δήλωσε συμμετοχή τώρα!
Ο Δήμος Ναυπλιέων – Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ και η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου διοργανώνουν  αγώνες Τριάθλου – Multisports με την επωνυμία «Energy Triathon Tolo» την Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017, ο οποίοι θα λάβουν χώρα με κέντρο διεξαγωγής το Τολό Αργολίδας και διαδρομές εντός του Δήμου Ναυπλιέων.

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse