Advertisement
Under Armour
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Intersport
Saucony
Ethic Sport

Outrun

Dromos Agias Paraskevis
Syros Run
Epidavrios Dromos
Energy Aquathlon
X-treme Stores
Energy Aquathlon

23 Αυγ 16 ← πίσω

Καταρρίπτοντας 4 μύθους για το τρέξιμο

Georgia Scarr, μετάφραση Γιώργος Σπύρος
1)     Κάνει κακό στα γόνατα.

Ααα, ο παλιος κλασσικός μύθος. Εντάξει δεν είναι παράλογο κάποιος να νομίζει ότι η συνεχής καταπόνηση με το τρέξιμο θα κάνει ζημιά στις αρθρώσεις σου, αλλά οι έρευνες λένε ακριβώς το αντίθετο. Έρευνα του πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24045919) παρακολούθησε μαραθωνοδρόμους κατά την 6μηνη προετοιμασία τους, και κατέληξε ότι δεν υπάρχει καμιά ουσιαστική απώλεια στους χόνδρους των αρθρώσεων. Το αντίθετο έχει βρεθεί το τρέξιμο προστατεύει και από την οστεοαρθρίτιδα (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23377837). Οι δρομείς μπορεί κάποιες φορές να αντιμετωπίζουν πόνους εξαιτίας της λαγονοκνημιαίας ταινίας ή εξαιτίας του «γόνατου του δρομεά» όμως αυτό είναι αποτέλεσμα μυϊκών ανισοτήτων και υπερχρήσης, παρά επιβάρυνσης του γονάτου κάθε αυτού.


2)     Μόνο νεαροί μπορούν να τρέχουν.

Αν είσαι σε γενικές γραμμές υγιής και χωρίς κάποιον τραυματισμό δεν υπάρχει λόγος να μην μπορείς να τρέξεις. Μπορείς να ξεκινήσεις σε οποιαδήποτε ηλικία με σύνεση, συνέπεια και προοδευτική προπόνηση. Σκεφτείτε τον Charles Eugster, που έχει το ηλικιακό ρεκόρ στα 200μέτρα. Δεν ξεκίνησε το τρέξιμο παρα μόνο όταν έφτασε τα 94! Δεν είναι ποτέ αργά να ξεκινήσεις και να απολαύσεις τα οφέλη του τρεξίματος.


3)     Πρέπει να κάνω διατάσεις πριν να τρέξω.

Ξεχάστε τι σας έλεγαν στο σχολείο. Δεν χρειάζεται να κάνετε διατάσεις πριν το τρέξιμο. Για την ακρίβεια έχει βρεθεί ότι οι διατάσεις πριν το τρέξιμο μπορεί να σας κάνουν να ξεκινήσετε πιο αργά και να χρειαστείτε περισσότερη προσπάθεια στην συνέχεια. Μην βιάζεστε όμως. Μην ξεκινήσετε απευθείας το πρόγραμμά σας. Δώστε λίγο χρόνο για ένα «ενεργό» ζέσταμα -αργό τρέξιμο- που θα σας βοηθήσει να ενεργοποιηθούν οι μύες και οι αρθρώσεις σας, να ζεσταθούν, και να μειώσετε την πιθανότητα τραυματισμών. Κρατήστε τις στατικές διατάσεις για μετά.


4)     Δεν θα δω καμία βελτίωση αν δεν τρέχω κάθε μέρα

ΕΕε, μισό λεπτό! Οι ελίτ δρομείς προπονούνται κάθε μέρα, αλλά για τους περισσότερους από εμάς 1-2 μέρες την εβδομάδα χωρίς το κοπάνημα στα πεζοδρόμια είναι μια πιο συνετή προσέγγιση. Ακολουθήστε την συνταγή εύκολη-δύσκολη μέρα, βάζοντας τις σκληρές προπονήσεις σας μεταξύ χαλαρών προπονήσεων, εναλλακτικής προπόνησης ή και ξεκούρασης. Ακόμα και αν τρέχεις μόνο μία ή δύο μέρες την εβδομάδα πάλι θα δεις βελτίωση, απλά με πιο αργό ρυθμό. Η επιπλέον μέρα ξεκούρασης ή εκείνο το μάθημα γιόγκας δεν θα σας απομακρύνει από τους δρομικούς σας στόχους.

 

 

Georgia Scarr, μετάφραση Γιώργος Σπύρος

Πηγη: RunnersWorld.co.uk

 

 

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Η Ιστορία πίσω από αυτή τη φωτογραφία πατέρα και γιου, θα σας κάνει να δακρύσετε! Όταν οι δυνάμεις κατοχής υποκλίθηκαν σε έναν Ιάπωνα στον Μαραθώνιο της Βοστώνης. Η άγνωστη 3η θέση του Θανάση Ραγάζου στον ίδιο αγώνα

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
10 υπέροχες ασκήσεις για να αποκαταστήσεις το σύνδρομο λαγονοκνημιαίας ταινίας Εναλλακτική καλοκαιρινή προπόνηση στη ...Σάμο!
Τα άγνωστα μέταλλα που χρειαζόμαστε Οι καλύτερες τροφές μετά την πρωινή άσκηση
FitnessPulse

Nafplio Energy Triathlon
Run Together
Garmin
Hoka
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
15 Μαϊ 17
Στην Παραλία Βαρέα στα Μέγαρα 28 Μαϊου το Energy Aquathlon Championship 2017
Η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου και ο Δήμος Μεγάρων δια του Ν.Π.Δ.Δ. Κοινωνικής Αλληλεγγύης και Αθλητισμού "Ηρόδωρος" συνδιοργανώνουν την Κυριακή 28 Μαΐου 2017 τον αγώνα "Energy Aquathlon Championship" στην περιοχή Βαρέα του Δήμου Μεγάρων.
14 Μαϊ 17
Η INTERSPORT και η SAUCONY σε προσκαλούν στο 4ο RUN TOGETHER που στηρίζει το Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος
Το RUN TOGETHER powered by INTERSPORT & SAUCONY επιστρέφει δυναμικά, για 4η φορά, στον εμβληματικό χώρο του ΟΑΚΑ, την Κυριακή 28 Μαΐου. Το ξεχωριστό fun run, που εντυπωσίασε πέρυσι πάνω από 1.200 δρομείς, υπόσχεται και φέτος μια μοναδική running εμπειρία σε όλους τους συμμετέχοντες.
10 Μαϊ 17
Στις 11 Ιουνίου το Ναύπλιο θα είναι στο επίκεντρο της τριάθλητικής δράσης με το Nafplio Energy Triathlon
Το Nafplio Energy Triathlon είναι ανοιχτό προς όλους τους αθλητές και αθλούμενους και περιλαμβάνει διαδρομές στην Κολύμβηση - Ποδηλασία και Τρέξιμο χωρίς διακοπή. Οι αποστάσεις των αγώνων θα είναι η καθιερωμένη Sprint (0,75–20-5χλμ) αλλά και η Standard/Olympic (1,5-40-10χλμ) που από αυτή τη χρονιά μπαίνει στο πρόγραμμα για να καλύψει και τις απαιτήσεις των πιο έμπειρων αθλητών.
08 Μαϊ 17
1ο Patmos Revelation: Κολύμβηση και τρέξιμο το 3μερο 30 Ιουνίου - 2 Ιουλίου 2017 στο «ιερό» νησί
Για πρώτη φορά το νησί των Δωδεκανήσων θα πραγματοποιήσει αθλητικές δραστηριότητες υψηλού επιπέδου. Το "Patmos Revelation" ανοίγει τις πύλες του και ο Δήμος Πάτμου σε συνεργασία με την Active Media Group έχουν ως στόχο να αναδείξουν το στοιχείο του αθλητικού τουρισμού.

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse