ATGM Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Intersport
Saucony
Ethic Sport

Outrun

Volos Half Marathon

Andros Half Marathon

Arafinios

Crete Marathon

To 10ari tou Parkou

Odysseas

Messini Marathon

Nafplio Marathon

Energy Races


X-treme Stores
Stam Half Marathon Trikala

23 Αυγ 16 ← πίσω

Καταρρίπτοντας 4 μύθους για το τρέξιμο

Georgia Scarr, μετάφραση Γιώργος Σπύρος
1)     Κάνει κακό στα γόνατα.

Ααα, ο παλιος κλασσικός μύθος. Εντάξει δεν είναι παράλογο κάποιος να νομίζει ότι η συνεχής καταπόνηση με το τρέξιμο θα κάνει ζημιά στις αρθρώσεις σου, αλλά οι έρευνες λένε ακριβώς το αντίθετο. Έρευνα του πανεπιστημίου της Φρανκφούρτης (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24045919) παρακολούθησε μαραθωνοδρόμους κατά την 6μηνη προετοιμασία τους, και κατέληξε ότι δεν υπάρχει καμιά ουσιαστική απώλεια στους χόνδρους των αρθρώσεων. Το αντίθετο έχει βρεθεί το τρέξιμο προστατεύει και από την οστεοαρθρίτιδα (http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23377837). Οι δρομείς μπορεί κάποιες φορές να αντιμετωπίζουν πόνους εξαιτίας της λαγονοκνημιαίας ταινίας ή εξαιτίας του «γόνατου του δρομεά» όμως αυτό είναι αποτέλεσμα μυϊκών ανισοτήτων και υπερχρήσης, παρά επιβάρυνσης του γονάτου κάθε αυτού.


2)     Μόνο νεαροί μπορούν να τρέχουν.

Αν είσαι σε γενικές γραμμές υγιής και χωρίς κάποιον τραυματισμό δεν υπάρχει λόγος να μην μπορείς να τρέξεις. Μπορείς να ξεκινήσεις σε οποιαδήποτε ηλικία με σύνεση, συνέπεια και προοδευτική προπόνηση. Σκεφτείτε τον Charles Eugster, που έχει το ηλικιακό ρεκόρ στα 200μέτρα. Δεν ξεκίνησε το τρέξιμο παρα μόνο όταν έφτασε τα 94! Δεν είναι ποτέ αργά να ξεκινήσεις και να απολαύσεις τα οφέλη του τρεξίματος.


3)     Πρέπει να κάνω διατάσεις πριν να τρέξω.

Ξεχάστε τι σας έλεγαν στο σχολείο. Δεν χρειάζεται να κάνετε διατάσεις πριν το τρέξιμο. Για την ακρίβεια έχει βρεθεί ότι οι διατάσεις πριν το τρέξιμο μπορεί να σας κάνουν να ξεκινήσετε πιο αργά και να χρειαστείτε περισσότερη προσπάθεια στην συνέχεια. Μην βιάζεστε όμως. Μην ξεκινήσετε απευθείας το πρόγραμμά σας. Δώστε λίγο χρόνο για ένα «ενεργό» ζέσταμα -αργό τρέξιμο- που θα σας βοηθήσει να ενεργοποιηθούν οι μύες και οι αρθρώσεις σας, να ζεσταθούν, και να μειώσετε την πιθανότητα τραυματισμών. Κρατήστε τις στατικές διατάσεις για μετά.


4)     Δεν θα δω καμία βελτίωση αν δεν τρέχω κάθε μέρα

ΕΕε, μισό λεπτό! Οι ελίτ δρομείς προπονούνται κάθε μέρα, αλλά για τους περισσότερους από εμάς 1-2 μέρες την εβδομάδα χωρίς το κοπάνημα στα πεζοδρόμια είναι μια πιο συνετή προσέγγιση. Ακολουθήστε την συνταγή εύκολη-δύσκολη μέρα, βάζοντας τις σκληρές προπονήσεις σας μεταξύ χαλαρών προπονήσεων, εναλλακτικής προπόνησης ή και ξεκούρασης. Ακόμα και αν τρέχεις μόνο μία ή δύο μέρες την εβδομάδα πάλι θα δεις βελτίωση, απλά με πιο αργό ρυθμό. Η επιπλέον μέρα ξεκούρασης ή εκείνο το μάθημα γιόγκας δεν θα σας απομακρύνει από τους δρομικούς σας στόχους.

 

 

Georgia Scarr, μετάφραση Γιώργος Σπύρος

Πηγη: RunnersWorld.co.uk

 

 

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Runger – Η πείνα του δρομέα! 4 Διατροφικές Συνήθειες που μειώνουν τους τραυματισμούς

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Η πιο συγκλονιστική ορειβατική περιπέτεια. Έκοψε το χέρι του μετά από 6 ημέρες εγκλωβισμού σε βράχο για να σωθεί Έτρεξε 7 μαραθώνιους, σε 7 μέρες, σε 7 ηπείρους, έχοντας καρκίνο στον εγκέφαλο
Μάθε πως ένας δρομέας για 40 χρόνια τρέχει μαραθωνίο κάτω από 3 ώρες! Μήπως να ξεκινήσουμε να τρέχουμε όπισθεν;
FitnessPulse

New Balance
MIZUNO Wave RIDER
Garmin
Suunto
Nafplio Marathon
Energy Races
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
27 Φεβ 17
Πάρε μέρος στο Δίαθλο Αρχαίας Ολυμπίας στις 12 Μαρτίου με φόντο το ολυμπιακό ιδεώδες!
Η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου, ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας και ο Ναυτικός Όμιλος Κυπαρισσίας συνδιοργανώνουν την Κυριακή 12 Μαρτίου 2017 τον αγώνα "Δίαθλο Αρχαίας Ολυμπίας 2017" και παράλληλα το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Διάθλου Εφήβων – Νεανίδων , Παίδων – Κορασίδων, Παμπαίδων – Παγκορασίδων 2017.
07 Φεβ 17
Δηλωθείτε με την ομάδα του RunningNews.gr στον Μαραθώνιο Ναυπλίου και κερδίστε!
Οι εγγραφές για τη διοργάνωση του Μαραθωνίου Ναυπλίου έχουν ανοίξει και το RunningNews.gr σας δίνει τη δυνατότητα να εγγραφείτε ομαδικά κερδίζοντας άμεσα από την έκπτωση στο κόστος συμμετοχής,
20 Ιαν 17
Ήρθε το θρυλικό Wave Rider στη πολυαναμενόμενη 20η έκδοση του!
Το Wave Rider 20, μετά από δύο δεκαετίες συνεχούς βελτίωσης, έρχεται με εντελώς νέα τεχνολογία, μετατρέποντάς το, στο πιο άνετο και απορροφητικό παπούτσι της κατηγορίας του.

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse