Thessaloniki Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony
Ethic Sport



Aktios Half Marathon
Nea Smirni
Corfu Half Marathon
Cardio Run
Zevxi Run
Εdipsos Festival
Andros Trail
Energy Races
X-treme Stores

29 Αυγ 16 ← πίσω

Αθλητικός εξοπλισμός και Μόδα!

της Ντενίζ Δημάκη
Εκτός από τα προπονητικές και διατροφικές οδηγίες που μπορεί να ακολουθούμε στην προπόνηση μας , εξίσου σημαντικό κομμάτι είναι και εξοπλισμός που χρησιμοποιούμε , καθώς μπορούμε να αποφύγουμε διάφορες δυσάρεστες καταστάσεις ακόμα και τραυματισμούς. Ειδικά εμείς οι γυναίκες, όπως έχουμε αναφέρει και άλλες φορές , έχουμε ιδιαίτερες ανάγκες και σε αυτές να αναφερθούμε παρακάτω.

 

  Όπως είναι φυσικό το πιο βασικό εργαλείο στην προπόνηση μας είναι τα παπούτσια και για αυτό πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στο μοντέλο που θα επιλέξετε. Το καλό είναι ότι τα  τελευταία χρόνια σχεδόν όλες οι εταιρείες , λαμβάνοντας υπόψη τις ανατομικές διαφορές μεταξύ αντρών και γυναικών, έχουν βγάλει αμιγώς γυναικεία  αθλητικά παπούτσια. Ωστόσο και αυτό είναι καθαρά υποκειμενικό ζήτημα και μόνο μέσα από την χρήση θα καταλήξετε ποίο παπούτσι σας ταιριάζει. Σε γενικές γραμμές πρέπει να προσέχετε τα παπούτσια σας να είναι μαλακά , να μην σας πιέζουν πουθενά καθώς με το τρέξιμο τα πόδια πρήζονται περισσότερο και θα σας κάνουν φουσκάλες  και φυσικά να τα αλλάζετε μετά από κάποια χρήση(συνήθως  μετά 700-1000 χιλιόμετρα).  Ένα ακόμη tip  ! διαλέξτε παπούτσι που να σας ενθουσιάσει και χρωματικά, αλλά και ως  design ! Φυσικά και όλα μετρούν ψς κίνητρο στο να βγοὐμε να αθληθούμε όσο ποιο όμορφες και στυλάτες!

Αν  νιώθετε ότι  μετά κάποιες δοκιμές δεν μπορείτε να καταλήξετε σε κάποιο άνετο παπούτσι , καλό είναι να απευθυνθείτε σε έναν ποδολόγο που θα σας βγάλει ειδικούς πάτους και θα σας γλιτώσει από πολλές ταλαιπωρίες.

Εξίσου σημαντικό αξεσουάρ είναι και οι κάλτσες και κάνοντας τη σωστή επιλογή θα αποφύγετε τις φουσκάλες , τους κάλους που είναι πολύ ενοχλητικά και επίπονα και σας χαλούν την προπόνηση. Υπάρχει μια τεράστια ποικιλία και από αυτές για  αυτό σίγουρα θα βρείτε αυτές που θα σας βολέψουν, με ραφές ή χωρίς , κοντές ή μακριές , λεπτές ή χοντρές. Η  κάλτσα  στους  δρομείς  είναι  κάτι  σαν  must  όπως  και   τα  παπούτσια,  ίσως  το  σημαντικότερο  εργαλείο  της  δουλειάς  τους  για   αυτό  και  πρέπει  να  δίνουμε  μεγάλη  σημασία.  Διαλέξτε επίσης τα χρωματάκια που ταιριάζουν σε εσάς στα παπούτσια σας , στα αθλητικά σας! Ότι πιο  χαριτωμένες!Οι κάλτσες μας δεν   θα  πρέπει  να  τις  αφήνουμε  να  παλιώνουν   επίσης  γιατί  και  αυτό  εγκυμονεί  τραυματισμούς.

 Καλύτερα  ένα  πιο  μέτριο και  οικονομικό   παπούτσι  παρά  ένα  παλιό. Το  ίδιο  και  οι  κάλτσες  μας,  όταν  φθαρούν  τις  πετάμε  δεν  παίρνουν  μεγάλες  επιδιορθώσεις  διότι  αυτό  σημαίνει  ραφές  που  επίσης  σημαίνει   φουσκάλες. Σημασία  μπορείς  να  δώσεις  ακόμα  και  στα  κορδόνια, τα   συνθετικά  κορδόνια   λύνονται  πιο  εύκολα κατά  την  διάρκεια  του  αγώνα  ή   της  προπόνησης  προπάντων   όταν  βραχούν,  αυτό  μπορεί  να  έχει  επιβάρυνση  χρόνου  σε  ένα   αγώνα   στο   σταμάτημα   δεσίματος. Στο    τρίαθλο  οι  αθλητές   χρησιμοποιούν   ελαστικά  κορδόνια  τα  οποία  αφού  <<μαζεύουν  >>   το  παπούτσι  στο   επιθυμητό  επίπεδο    τελειώνουν  με  κόμπο  στις  τελευταίες  τρύπες  και  έτσι  είναι  αδύνατον  να  σου  λυθούν  αλλά  και  με  καλύτερη  αίσθηση  μπαίνουν  πιο  εύκολα  και  ξεχνάτε  τα  δεσίματα.        
   

Όσον αφορά τον αθλητικό εξοπλισμό μας έχει δημιουργηθεί μια αγορά που μπορεί να ικανοποιήσει τις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις μας. Έχει αποδειχθεί ότι τα πιο πρακτικά ρούχα για προπόνηση είναι τα κολάν και τα μπουστάκια. Είναι συνήθως συνθετικά και από υλικό που απομακρύνει τον ιδρώτα (τα επονομαζόμενα dry fit).Εσωτερικά  βέβαια  πάντα  φοράμε  βαμβακερά  εσώρουχα.  Υπάρχουν σε μια τεράστια ποικιλία και σίγουρα μπορεί να καλύψουν κάθε γούστο. Παράλληλα  ανάλογα με την εποχή μπορείτε να βρείτε τα κατάλληλα π.χ. τα ισοθερμικά το χειμώνα, τα πιο ανάλαφρα  την άνοιξη ή το καλοκαίρι που αφήνουν το σώμα να αναπνεύσει. Κάτι   άλλο   σημαντικό  είναι  η ότι << η καθαριότητα   είναι  μισή  αρχοντιά >>    και  ας  μην   ξεχνάμε  ότι  βρώμικα  και   ιδρωμένα  ρούχα  προπόνησης  εγκυμονούν  μυκητιάσεις.

 

Όσον   αφορά   τον    εξοπλισμό  μας  σε   ρούχα   δόξα  το   θεό   όλες   οι   εταιρείες   έχουν   κυκλοφορήσει    τρομερά   ρούχα  και   εμφανίσεις   που  θα  τις  ζήλευαν  

και   οι   φίλες  μας   εκτός  προπόνησης. Μεγάλοι οίκοι μόδας εξάλλου επενδύουν πάνω στον Αθλητικό εξοπλισμό! Ρούχα που   τονίζουν  το  σώμα  σας.  Εγώ  κυκλοφορώντας   στο   κέντρο   της   Αθήνας   πολλές    γυναίκες   τις   βλέπω   ντυμένες   με  αθλητικά   όμορφα   ρούχα.   Ντυθείτε  μοδάτα  με   φωτεινά   χρώματα και   στα  πλαίσια   του    δικού  σας   γούστου. Μην    ξεχνάτε   ότι   η    εποχή    της   προπόνησης   με    φόρμα   Αρσακείου   έχει   περάσει    και    εμείς   οι   γυναίκες   θέλουμε   να   αισθανόμαστε   παντού   ωραίες   όπως   και   στην  προπόνηση. Βάλτε  λοιπόν   τα   κολάν  σας  τα  εφαρμοστά  σας   αν  αυτό   σας  κάνει   να  αισθάνεστε   ωραία, βάλτε  τα εσώρουχα  που  σας  αρέσουν  φτάνει  να  έχουν   και  κάποια  σχέση   με  την  προπόνηση.  

Ο  αθλητισμός  και   το  τρέξιμο    μπορεί  να   είναι   ελιξίριο   ζωής   αλλά  είναι  απαραίτητο   να  πούμε   ότι  σε  επίπεδα  πρωταθλητισμού   και   όχι   μόνο    καλές   μου   φίλες   δεχόμαστε  και  κάποιες    επιβαρύνσεις ,   δεν   θα   ασχοληθούμε   με   τις   εσωτερικές   αλλά  με  τις   εξωτερικές  του   σώματος  μας. Χρειαζόμαστε    ενυδάτωση και αντηλιακά      στο  πρόσωπο   και  στα  μέρη  του   σώματος  που   τα   βλέπει  ο   ήλιος   και   πριν  την  προπόνηση   και   μετά. Ενίοτε    στην    προπόνηση   το   πρόσωπο  μας   παίρνει    περίεργες   γκριμάτσες   απ’την   ένταση  και   δημιουργούνται     ζάρες  και   ρυτίδες . Υπάρχουν  καλλυντικά   και   γι’αυτήν   την  περίπτωση,   είναι   κρίμα  μετά   από   μία  μακρόχρονη   περίοδο   αθλητισμού ενώ   είμαστε   φρεσκότερες  και   πιο   ζωντανές   από   μικρότερες  μας   να   μην   διατηρούμε   και   την   επιδερμίδα  μας   σφριγηλή .Μην  ξεχνάτε  επίσης  να  βάζετε   βαζελίνη   στα   σημεία   τριβής  (μασχάλες ανάμεσα  στους  προσαγωγούς  στα  δάκτυλα  των  ποδιών),υπάρχουν   βαζελίνες  με  διάφορα   αρώματα   ακόμα  και  με   συστατικά     όπου   μπορούν  χρησιμοποιηθούν   για  ενυδάτωση. Το  ίδιο   μπορούμε   να  κάνουμε   και   με  τα   μαλλιά  μας    χρησιμοποιώντας   καλά    σαμπουάν   για   ταλαιπωρημένα   μαλλιά,   που    χρειάζονται  ενυδάτωση   και   συχνό  λούσιμο. Υπάρχουν   επίσης   κρέμες   ενυδάτωσης    για   τα   μαλλιά  πριν  και  μετά  την   προπόνηση  λόγω  της  καταπόνησης  που   δεχόμαστε  από  τον ήλιο. Αυτά  βέβαια  ισχύουν  τώρα  πια  και   για  τους   άντρες.

Όπως προείπα  επειδή   θέλουμε  να αισθανόμαστε ωραίες και στην  προπόνηση   και   στους αγώνες  τώρα  πια μπορείτε   να  μακιγιαριστείτε  ελεύθερα   αφού  έχουν   βγει   καλλυντικά που αντέχουν   σε   δύσκολες  καταστάσεις...  όπως  ιδρώτα  και   θερμότητα .Προτείνω   ελαφρό μακιγιάρισμα  και   σίγουρα  σχολαστικό  ντεμακιγιάρισμα.   Στο   κάτω  κάτω  αυτό  μπορεί  να ανεβάζει  την αγωνιστική μας ψυχολογία  και  διάθεση.

Η ζωή  είναι  ωραία για να  είναι μίζερη φίλες  μου. Φορέστε   ότι σας αρέσει, ότι ίσως  σας ταιριάζει, προσέξτε  την εμφάνιση σας και προπονηθείτε,  τρέξτε,  απελευθερωθείτε. Σκεφτείτε το  εαυτό σας χωρίς  προπόνηση. Εγώ  ούτε  να  το  σκέφτομαι δεν  μπορώ. Κάνουμε λοιπόν ότι  είναι  δυνατόν για να γυμναζόμαστε  με  ευχαρίστηση και πάθος αισθανόντας Όμορφες!                    

 

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Πλεονεκτήματα ευλυγισίας και ευκινησίας 7 παγίδες της άσκησης

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Το Γάλα ως προπονητικό ποτό Η σημασία της σωστής ενυδάτωσης
Τερμάτισε τον μαραθώνιο σε 54 χρόνια, 8 μήνες, έξι ημέρες και 5:32.20.3! Τι είδε ο διάσημος συγγραφέας Χαρούκι Μουρακάμι στον Μαραθώνα όταν ήρθε για τρέξιμο
FitnessPulse


Athens Marathon the Authentic
Garmin
Suunto
FitnessPulse.gr
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
19 Σεπ 17
ERGO Marathon Expo 2017, 9-11 Νοεμβρίου 2017, Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do Φαλήρου
H έκθεση "ERGO Marathon Expo 2017", αναπόσπαστο πλέον κομμάτι του Μαραθωνίου Αθήνας και έκθεση – θεσμός στον χώρο του αθλητισμού, επιστρέφει από την Πέμπτη 9 μέχρι και το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do του Φαλήρου για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον αθλητισμό και τα πιο σύγχρονα αθλητικά προϊόντα και υπηρεσίες.
18 Σεπ 17
Διαγωνισμός! Κέρδισε δωρεάν εργομέτρηση ενόψει του Φθινοπωρινού σου Μαραθωνίου!
Το Φθινόπωρο έφτασε και οι Μαραθώνιοι ανά τον κόσμο πολλοί! Έχεις ήδη δηλωθεί, προπονείσαι σκληρά και εμείς ... σου δίνουμε την ευκαιρία να κερδίσεις ένα πολύτιμο δωράκι! Το RunningNews.gr εξασφάλισε για δυο τυχερούς απο σας, εργομέτρηση εντελώς δωρεάν στο εργομετρικό κέντρο myathlete.grενόψει του αγώνα σας!
12 Σεπ 17
1η Οκτωβρίου το Energy Triathlon Tolo 2017, στο πανέμορφο Τολό του Δήμου Ναυπλιέων. Δήλωσε συμμετοχή τώρα!
Ο Δήμος Ναυπλιέων – Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ και η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου διοργανώνουν  αγώνες Τριάθλου – Multisports με την επωνυμία «Energy Triathon Tolo» την Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017, ο οποίοι θα λάβουν χώρα με κέντρο διεξαγωγής το Τολό Αργολίδας και διαδρομές εντός του Δήμου Ναυπλιέων.

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse