Street Relays
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Intersport

Saucony
Ethic Sport

Outrun

Volos Half Marathon
Isthmos Half Marathon
Agonas Limenon
Andros Half Marathon
Mitropolitikos
Epidavrios Dromos
Lamia Run Festival
Run4Aliveri
Run the Theatre
X-treme Stores
Street Relays

23 Νοέ 16 ← πίσω

4 Τρόποι να φτιάξεις την εκρηκτικότητά σου!

Mark Bailey, μετάφραση: Γιώργος Σπύρος
Θες στον επόμενο αγώνα σου να κάνεις εκείνη την αλλαγή* για να τα δώσεις όλα λίγο πριν τον τερματισμό?  Ε λοιπόν διαβάζεις το σωστό άρθρο! Η εκρηκτική προπόνηση, ετοιμάζει το κεντρικό νευρικό σου σύστημα να επιστρατεύσεις περισσότερες μυϊκές ίνες όταν τις χρειαστεί, κάνοντάς σε πολύ πιο αποδοτικό! O Perri Shake-Drayton, νικητής των 400μέτρων αλλά και της σκυτάλης 4χ400μέτρα, στο Ευρωπαικό κλειστού στίβου το 2013, μοιράζεται μαζί μας κάποιες συμβουλές για να τονώσεις την δύναμή σου!



1) Δρομικές ασκήσεις με τα γόνατα ψηλά.

Τρέξε σε ευθεία γραμμή, σηκώνοντας τα γόνατα όσο πιο ψηλά μπορείς. Κάνε 3*30μέτρα, με 1 λεπτό αποκατάσταση ενδιάμεσα.

Γιατί; Οι ασκήσεις με ψηλά τα γόνατα ενεργοποιούν τους γλουτούς και τους καμπτήρες ισχύων, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν την ισορροπία και την συμβάλλουν στην σωστή στάση του σώματος.

 

2) Αιωρήσεις ποδιών

 

Με το χέρι στον τοίχο για ισορροπία, αιωρήστε το πόδι από την εσωτερική πλευρά, μπρος πίσω, όσο ψηλότερα μπορείτε. Κάντε το αυτό σε 3 σέτ των 60 δευτερολέπτων για κάθε πόδι.

 

Γιατί; Η ευκαμψία των ισχύων είναι πολύ κρίσιμης σημασίας για εκρηκτικότητα. Αυτή η άσκηση δουλεύει τους καμπτήρες ισχύων, και έτσι αποκτάς περισσότερη σταθερότητα.

 

 

3) Αλματάκια

 

Βάλε 5 μικρά εμπόδια, και κάνε αλματάκια κατά σειρά πάνω από το καθένα. Κάνε το άλμα και την προσγείωση στις μύτες των ποδιών σου, μαζεύοντας τα γόνατά σου όσο πιο κοντά στο στήθος μπορείς όταν φτάνεις στο ψηλότερο σημείο. Κάντο 3 φορές σε 5 σέτ.

 

Γιατί; Οι πλειομετρικές ασκήσεις σαν αυτή, βοηθάνε την ταχύτητα των κινήσεών σου, ώστε οι μύες σου να βγάζουν περισσότερη δύναμη και ταχύτητα.

 

4) Αιωρήσεις χεριών.

 

Κάνε 3 σπρίντ των 50 μέτρων, βάζοντας ένα κάποιο σημάδι για να το βλέπεις (πχ κρατώντας ένα φωσφοριζέ μαρκαδόρο στα χέρια ή κάποιο στικ). Και κούνα τα χέρια σου σε ευθεία γραμμή.

 

 

Mark Bailey, μετάφραση: Γιώργος Σπύρος

Πηγη: runnersworld.co.uk

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Τι συμβαίνει στο σώμα μας όταν σταματάμε την άθληση Προσωρινή νεφρική βλάβη προξενείται στους μαραθωνοδρόμους από τον αγώνα

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Όταν οι δυνάμεις κατοχής υποκλίθηκαν σε έναν Ιάπωνα στον Μαραθώνιο της Βοστώνης. Η άγνωστη 3η θέση του Θανάση Ραγάζου στον ίδιο αγώνα Μια ντροπιαστική ιστορία του ολυμπιακού κινήματος. Η κούρσα που έγινε αιτία να απαγορευθεί στις γυναίκες να συμμετέχουν σε αγώνες δρόμου στους ΟA
7 παγίδες της άσκησης Διάταση για λαγονοψοϊτη και τετρακέφαλο
FitnessPulse

MIZUNO Wave RIDER
Garmin
Suunto
Under Armour
Porosea
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
03 Απρ 17
Kalamos Multisports Festival 2017: Μια διοργάνωση για όλους με Energy Triathlon, Aquathlon, Relay και Fitness events!
Ε.Ο.ΤΡΙ.
Η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου και ο Δήμος Ωρωπού διοργανώνουν την Κυριακή 23 Απριλίου 2017 την αθλητική εκδήλωση "Energy Triathlon Attiki – Kalamos Multisports Festival 2017"
29 Μάρ 17
Garmin Forerunner 935 – Το προηγμένο ρολόι με GPS για το τρέξιμο και το τρίαθλο - Το δοκιμάσαμε πρώτοι σε αποκλειστικότητα!
Το Forerunner 935, είναι το ολοκαίνουριο ρολόι της Garmin με GPS για το τρέξιμο και το τρίαθλο, εξοπλισμένο με εξελιγμένα εργαλεία καταγραφής επιδόσεων και τεχνολογία Elevateä για παλμούς από τον καρπό
15 Μάρ 17
Πάρε μέρος στο πρώτο μεγάλο τριαθλητικό ραντεβού της Άνοιξης στον Κάλαμο Αττικής!
Energy Triathlon Attiki – Kalamos Multisport Festival 2017: Την Κυριακή 23 Απριλίου, ο Κάλαμος Αττικής θα υποδεχτεί για 1η φορά ένα υπέροχο φεστιβάλ multisport.


©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse