Advertisement
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News High5 Greece Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony
Ethic Sport


Psyhiko Run
Nafplio Castle Run
Run the Lake
Drama Road Race
X-treme Stores
Pharmacy295

23 Νοέ 16 ← πίσω

4 Τρόποι να φτιάξεις την εκρηκτικότητά σου!

Mark Bailey, μετάφραση: Γιώργος Σπύρος
Θες στον επόμενο αγώνα σου να κάνεις εκείνη την αλλαγή* για να τα δώσεις όλα λίγο πριν τον τερματισμό?  Ε λοιπόν διαβάζεις το σωστό άρθρο! Η εκρηκτική προπόνηση, ετοιμάζει το κεντρικό νευρικό σου σύστημα να επιστρατεύσεις περισσότερες μυϊκές ίνες όταν τις χρειαστεί, κάνοντάς σε πολύ πιο αποδοτικό! O Perri Shake-Drayton, νικητής των 400μέτρων αλλά και της σκυτάλης 4χ400μέτρα, στο Ευρωπαικό κλειστού στίβου το 2013, μοιράζεται μαζί μας κάποιες συμβουλές για να τονώσεις την δύναμή σου!



1) Δρομικές ασκήσεις με τα γόνατα ψηλά.

Τρέξε σε ευθεία γραμμή, σηκώνοντας τα γόνατα όσο πιο ψηλά μπορείς. Κάνε 3*30μέτρα, με 1 λεπτό αποκατάσταση ενδιάμεσα.

Γιατί; Οι ασκήσεις με ψηλά τα γόνατα ενεργοποιούν τους γλουτούς και τους καμπτήρες ισχύων, ενώ ταυτόχρονα βελτιώνουν την ισορροπία και την συμβάλλουν στην σωστή στάση του σώματος.

 

2) Αιωρήσεις ποδιών

 

Με το χέρι στον τοίχο για ισορροπία, αιωρήστε το πόδι από την εσωτερική πλευρά, μπρος πίσω, όσο ψηλότερα μπορείτε. Κάντε το αυτό σε 3 σέτ των 60 δευτερολέπτων για κάθε πόδι.

 

Γιατί; Η ευκαμψία των ισχύων είναι πολύ κρίσιμης σημασίας για εκρηκτικότητα. Αυτή η άσκηση δουλεύει τους καμπτήρες ισχύων, και έτσι αποκτάς περισσότερη σταθερότητα.

 

 

3) Αλματάκια

 

Βάλε 5 μικρά εμπόδια, και κάνε αλματάκια κατά σειρά πάνω από το καθένα. Κάνε το άλμα και την προσγείωση στις μύτες των ποδιών σου, μαζεύοντας τα γόνατά σου όσο πιο κοντά στο στήθος μπορείς όταν φτάνεις στο ψηλότερο σημείο. Κάντο 3 φορές σε 5 σέτ.

 

Γιατί; Οι πλειομετρικές ασκήσεις σαν αυτή, βοηθάνε την ταχύτητα των κινήσεών σου, ώστε οι μύες σου να βγάζουν περισσότερη δύναμη και ταχύτητα.

 

4) Αιωρήσεις χεριών.

 

Κάνε 3 σπρίντ των 50 μέτρων, βάζοντας ένα κάποιο σημάδι για να το βλέπεις (πχ κρατώντας ένα φωσφοριζέ μαρκαδόρο στα χέρια ή κάποιο στικ). Και κούνα τα χέρια σου σε ευθεία γραμμή.

 

 

Mark Bailey, μετάφραση: Γιώργος Σπύρος

Πηγη: runnersworld.co.uk

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Τερμάτισε τον μαραθώνιο σε 54 χρόνια, 8 μήνες, έξι ημέρες και 5:32.20.3! Τι είδε ο διάσημος συγγραφέας Χαρούκι Μουρακάμι στον Μαραθώνα όταν ήρθε για τρέξιμο

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Οριστική λύση εφ όρου ζωής στην αρθροπλαστική γόνατος προσφέρει η ρομποτική Χαρακτηριστικά και φυσιολογικές απαιτήσεις δρόμων ημιαντοχής και αντοχής.
Επισφραγίστηκε το μεγάλο ρεκόρ συμμετοχών στον Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθηνών! Ζωζώ Χριστοδούλου. Η πρωτοπόρος μαραθωνοδρόμος της ισότητας, που έτρεξε το 1974 την Αυθεντική διαδρομή
FitnessPulse

Νew Balance Sonic


Garmin
Salomon
FitnessPulse.gr
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
20 Νοέ 17
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό AΥΡΑ δρόσισε τους δρομείς στον 35ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας
Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, Επίσημος Χορηγός του Μαραθωνίου της Αθήνας, στήριξε και φέτος τη διοργάνωση που έσπασε κάθε ρεκόρ συμμετοχών, με πάνω από 51.000 δρομείς να μετέχουν στα αγωνίσματα.
13 Νοέ 17
adidas Runners από όλο τον κόσμο στήριξαν και φέτος τον 35o Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθηνών
Περισσότεροι από 400 adidas Runners Athens αλλά και adidas Runners από όλη την Ευρώπη έτρεξαν την αυθεντική διαδρομή του Μαραθωνίου αλλά και τις διαδρομές των 10Κ και 5Κ,
03 Νοέ 17
ERGO Marathon Expo 9-11/11/2017, Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do Φαλήρου
Η ERGO Marathon Expo 2017, η έκθεση - θεσμός για τον ευρύτερο αθλητισμό, τη διατροφή, την υγεία και την ευεξία, και αναπόσπαστο κομμάτι του Μαραθωνίου Αθήνας, συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια διαρκούς παρουσίας στα εγχώρια εκθεσιακά αθλητικά δρώμενα και επιστρέφει για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον αθλητισμό,


©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse