Thessaloniki Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Αθλητικός Εξοπλισμός NSCoaching My Athlete Triathlon News Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Mizuno
Saucony
Ethic Sport

Outrun

Aktios Half Marathon
Nea Smirni
Corfu Half Marathon
Cardio Run
Zevxi Run
Εdipsos Festival
Andros Trail
Energy Races
X-treme Stores

19 Απρ 17 ← πίσω

Εναλλακτικοί τρόποι προπόνησης για το τρέξιμο

Επιμέλεια: Πελαγία Πάτραλη

Πως να προπονηθείς εναλλακτικά για τα running events;


Οι περισσότεροι που τρέχουν στα συγκεκριμένα events είναι συνήθως άνθρωποι που έχουν ένα υπόβαθρο με την γυμναστική. Δεν μιλάμε για δρομείς μαραθωνίων φυσικά αλλά ούτε και γι΄αυτούς που ήρθαν για να υποστηρίξουν το αθλητικό γεγονός και τους αγαπημένους τους ανθρώπους. Μιλάμε για νέους ανθρώπους που τους αρέσει η γυμναστική και έχουν αποκτήσει μια καλή φυσική κατάσταση που τους επιτρέπει να παίρνουν μέρος σε events τρεξίματος.

Είτε θέλετε να τρέξετε για τα 5χλμ είτε για τα 10χλμ η προπόνηση είναι απαραίτητη λίγους μήνες πριν. Για τα 5χλμ ίσως να είναι εντάξει ένας μήνας εντατικής προπόνησης για τα 10χλμ όμως τα πράγματα αλλάζουν. Αν θέλεις να βγάλεις εις πέρας όλη την διαδρομή χωρίς να περπατήσεις πρέπει να ξεκινήσεις ένα πρόγραμμα με εβδομαδιαίες προπονήσεις. Τι είδους προπόνηση όμως πρέπει να κάνεις;

Σίγουρα το τρέξιμο, αφού μιλάμε για αθλητικά events τρεξίματος, είναι βασικό, όμως είμαστε σίγουροι ότι και εσείς όπως και εμείς βαριέστε εύκολα με ένα πρόγραμμα που έχει κάθε μέρα την ίδια προπόνηση. Αν αναρωτιέστε λοιπόν πως μπορείτε να ανανεώσετε το καθημερινό σας πρόγραμμα αλλά να εξασκείστε το ίδιο αποτελεσματικά για τον δικό σας αγώνα επιλέξτε ανάμεσα στο ποδήλατο και το κολύμπι. Με αυτή την cross training προπόνηση δεν πρόκειται να βαρεθείτε ενώ μπορείτε πολύ εύκολα να προσαρμοστείτε σε αυτή λόγω της εποχής.

Ας ξεκινήσουμε καταρχάς ότι και για τα 3 είδη προπόνησης θα χρειαστεί να “δουλέψετε” την αναπνοή σας! Αν η αναπνοή σας δεν δένει αρμονικά με τις κινήσεις σας πολύ πιθανό να σας κουράσουν και να σας δυσκολέψουν αρκετά και πιο γρήγορα.


Ότι αφορά το τρέξιμο

Τι περισσότερο να πούμε για το τρέξιμο… Το ξέρετε, το κατέχετε, το κάνετε σχεδόν κάθε μέρα. Φροντίστε απλά αν είστε άμαθος να ξεκινήσετε με μια βάση στην προπόνησή σας και να την αυξάνετε εβδομάδα με την εβδομάδα.  Ξεκινήστε με ένα ελεύθερο τρέξιμο για 10 λεπτά και αυξήστε λεπτά βδομάδα με την εβδομάδα ενώ μην ξεχνάτε να εναλλάσσετε ανάμεσα σε πιο αργό και σε πιο γρήγορο τρέξιμο ανά εβδομάδα. Ένα ρολόι fitness θεωρείται βασικό εργαλείο για να βελτιώνεστε μέρα με την ημέρα και να καταγράφετε χρήσιμα δεδομένα για την προπόνησή σας.


Ότι αφορά το κολύμπι

Για να προπονηθείτε χωρίς παρεμβολές θα χρειαστείτε μερικά πράγματα, όπως γυαλάκια και σκουφάκι. Δεν θέλετε να μπαίνουν τα μαλλιά σας στη μέση και να σας ενοχλούν με αποτέλεσμα να κόβεται ταχύτητα και έτσι να χαλάει η προπόνησή σας, ενώ θέλετε ανά πάσα στιγμή να βλέπετε προς τα που κατευθύνεστε για να μην χτυπήσετε κάπου. Οπότε και τα 2 αυτά αξεσουάρ είναι απαραίτητα αν θέλετε να ξεφύγετε λίγο από το κλασικό τρέξιμο τώρα που ανοίξει ο καιρός. Αν κρυώνετε ακόμα και δεν είστε εγγεγραμμένος σε κάποια πισίνα μπορείτε να προμηθευτείτε μια στολή κολύμβησης που θα σας κρατήσει πιο ζεστούς ώστε να προπονηθείτε με μεγαλύτερη ευκολία. Ένα ρολόι κολύμβησης και σε αυτή την περίπτωση θα ήταν μια καλή επιλογή για να μπορείτε να ελέγξετε την πρόοδό σας.



Ότι αφορά το ποδήλατο

Εντάξει εδώ δεν μιλάμε για απλά αξεσουάρ, εδώ θα χρειαστείτε ένα ποδήλατο. Αν το ποδήλατο ωστόσο στη φύση δεν σας συγκινεί τότε και η εναλλακτικά με το στατικό ποδήλατο είναι υπεραρκετή. Το ποδήλατο θα πρέπει να γνωρίζετε ότι είναι από τα όργανα γυμναστικής που ενώ σας γυμνάζουν αποτελεσματικά δεν επιβαρύνουν τις αρθρώσεις σας. Οπότε δώστε του μια ευκαιρία!
Και εδώ θα πρέπει να αυξάνετε τις απαιτήσεις της προπόνησής σας καθημερινά ώστε να φτάσετε στο επιθυμητό επίπεδο.

 

 

 

 

 

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

...διάβασε επίσης
Ο Φθινοπωρινός Μαραθώνιος Το Υποσυνείδητο μέρος της προσπάθειας

Runster.gr
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Το Γάλα ως προπονητικό ποτό Η σημασία της σωστής ενυδάτωσης
Πλεονεκτήματα ευλυγισίας και ευκινησίας 7 παγίδες της άσκησης
Nutrition News


Athens Marathon the Authentic
Garmin
Hoka
Puma
Runster

Πρέπει να διαβάσετε
19 Σεπ 17
ERGO Marathon Expo 2017, 9-11 Νοεμβρίου 2017, Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do Φαλήρου
H έκθεση "ERGO Marathon Expo 2017", αναπόσπαστο πλέον κομμάτι του Μαραθωνίου Αθήνας και έκθεση – θεσμός στον χώρο του αθλητισμού, επιστρέφει από την Πέμπτη 9 μέχρι και το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do του Φαλήρου για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον αθλητισμό και τα πιο σύγχρονα αθλητικά προϊόντα και υπηρεσίες.
18 Σεπ 17
Διαγωνισμός! Κέρδισε δωρεάν εργομέτρηση ενόψει του Φθινοπωρινού σου Μαραθωνίου!
Το Φθινόπωρο έφτασε και οι Μαραθώνιοι ανά τον κόσμο πολλοί! Έχεις ήδη δηλωθεί, προπονείσαι σκληρά και εμείς ... σου δίνουμε την ευκαιρία να κερδίσεις ένα πολύτιμο δωράκι! Το RunningNews.gr εξασφάλισε για δυο τυχερούς απο σας, εργομέτρηση εντελώς δωρεάν στο εργομετρικό κέντρο myathlete.grενόψει του αγώνα σας!
12 Σεπ 17
1η Οκτωβρίου το Energy Triathlon Tolo 2017, στο πανέμορφο Τολό του Δήμου Ναυπλιέων. Δήλωσε συμμετοχή τώρα!
Ο Δήμος Ναυπλιέων – Δ.Ο.Π.Π.Α.Τ και η Ελληνική Ομοσπονδία Τριάθλου διοργανώνουν  αγώνες Τριάθλου – Multisports με την επωνυμία «Energy Triathon Tolo» την Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017, ο οποίοι θα λάβουν χώρα με κέντρο διεξαγωγής το Τολό Αργολίδας και διαδρομές εντός του Δήμου Ναυπλιέων.

©2005-2017 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse