Alexander the Great Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Roly Greece NSCoaching My Athlete Energy Photos Trinews.gr Kasimis Training
Άρθρα
Saucony
Metron Group
Volos Run
Kallithea Run
Nafplio Marathon
Stis geitonies tis Athinas
Methana Volcano Challenge
X-treme Stores

15 Οκτ 19 ← πίσω

Αερόβιο πριν η μετά την προπόνηση με βάρη;

fmh.gr

Πηγή : fmh.gr

Πολλοί ξεκινάνε να κάνουνε αερόβιο πριν, επειδή λειτουργεί ως προθέρμανση. Άλλοι λένε ότι παρεμβαίνει στην απόδοση η αερόβια προπόνηση πριν την προπόνηση με βάρη. Ποιος έχει δίκιο;

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. 


Πραγματοποιώντας  αερόβιο πριν την προπόνηση με τα βάρη οδηγούν σε πτώση της απόδοσης. Καλώς η κακώς η αερόβια προπόνηση εκτός από τα λιπαρά οξέα αντλεί ενέργεια και από τους υδατάνθρακες. Μάλιστα διαγράμματα από έρευνες μας δείχνουν ότι ο οργανισμός για να αρχίσει να χρησιμοποιεί ως ενέργεια λίπος πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 15 λεπτά αερόβιας προπόνησης. Έτσι τα πρώτα 15 λεπτά ο οργανισμος καίει κυρίως υδατάνθρακες.

Τι γίνεται με την αερόβια υψηλής έντασης η αλλιώς HIIT?

Δεν αλλάζει κάτι προς το καλύτερο. Το να κάνουμε πρώτα μία προπόνηση όπως την διαλλειματική αερόβια υψηλής έντασης θα προκληθεί ακόμα μεγαλύτερη εξάντληση στον οργανισμό. Η κατανάλωση οξυγόνου και υδατανθράκων είναι τεράστια στην συγκεκριμένη μέθοδο με αποτέλεσμα η απόδοση στα βάρη να μειωθεί κατακόρυφα.

Καταλήγουμε λοιπόν στο ότι κατά 99%, ιδανικό θα ήταν να ξεκινάμε την προπόνηση αντίστασης πριν την αερόβια έτσι ώστε να αποδώσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Σε περίπτωση που κάνουμε το αντίθετο δεν θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα μιας και η προπόνηση με βάρη, απαιτεί υψηλές ποσότητες ενέργειας για να προκαλέσει τα επιθυμητά ερεθίσματα στον οργανισμό και συγκεκριμένα στις μυικές ίνες. Αυτό είναι απολύτως λογικό. Λιγότερη ενέργεια ισούται με λιγότερα φορτία και επαναλήψεις λόγο εξάντλησης.

.
Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στην σελίδα Journal of Strength and Conditioning Research σε άντρες που γυμναζονταν αρκετό καιρό με βάρη, ότι η αερόβια προπόνηση πριν την προπόνηση με αντιστάσεις είχε ως αποτέλεσμα:

• Λιγότερες επαναλήψεις

• Η μέση ισχύς και η ταχύτητα των μυών μειώθηκαν σημαντικά.

• Οι καρδιακοί ρυθμοί ήταν υψηλότεροι.

Λουγιάκης Φραγκίσκος – Strength and Conditioning Trainer Δ.Π.Θ
                                                         Personal Trainer – Online Coaching


Πηγή : fmh.gr
Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
«Μπήκε καραντίνα και βγήκαν όλοι στους δρόμους για άσκηση»: ΟΧΙ. Αυτή είναι η μισή αλήθεια Αυτή είναι η μυστική άσκηση καραντίνας για το σπίτι. Δοκιμάστε την!

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
3 Απλοί τρόποι να μειώσουμε το stress Επίδραση της yoga στους δρομείς
Το 24ωρο ενός δρομέα σε δυο εικόνες! Παναγόπουλος: «Στόχος να γίνουν πανελλήνια πρωταθλήματα»
FitnessPulse

Garmin FR family
Fitness Awards
FitnessPulse.gr
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
15 Μάρ 20
Διαβάστε το νέο βιβλίο «Νενικήκαμεν» - Η ιστορία του πρώτου Μαραθωνοδρόμου (+Διαγωνισμός)
Αυτές τις μέρες, που εξαιτίας των δυσχερών καταστάσεων με τον κοροναϊο μένουμε περισσότερο στο σπίτι και είναι ευκαιρία να διαβάσουμε και κάποιο βιβλίο. Γι' αυτό σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση που έφτασε πρόσφατα τα χέρια μας.
05 Μάρ 20
Το ολοκαίνουριο adidas SL20 είναι εδώ και σε προκαλεί να γίνεις πιο γρήγορος από αυτά που σε κρατούν πίσω!
Επιμέλεια: Γρηγόρης Σκουλαρίκης
Η adidas λανσάρει το νέο πανάλαφρο παπούτσι για τρέξιμο adidas SL20 καινοτομώντας για άλλη μια φορά, όχι μόνο με τα υλικά του παπουτσιού, αλλά και με το τρόπο που αυτό θέλει να εμπνεύσει μέσα από την καμπάνια FASTER THAN.
04 Μάρ 20
Αυτό το Σάββατο 07.03, η Θεσσαλονίκη γίνεται FASTER THAN
Αλλάζουμε το νόημα του «Γρήγορου». «Γρήγορο» δεν είναι απλά ένας αριθμός, είναι αυτό που νιώθεις. Γιατί το τρέξιμο είναι θέμα προσωπικής αλλαγής και αυτοβελτίωσης.


©2005-2019 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse