Runster
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Trinews.gr NSCoaching My Athlete Tolo Energy Triathlon Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Saucony
Metron Group
Drama Run
Decathlon recruitment
X-treme Stores
Mizuno
16 Οκτ 19 ← πίσω

Πέντε συνηθισμένοι λόγοι που τρώτε χωρίς να πεινάτε

Είναι ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότεροι άνθρωποι: τρώνε χωρίς να πεινάνε και κάπως έτσι καταλήγουν να παχαίνουν. Το φαγητό μπορεί να σας κάνει να νιώσετε όμορφα και πολλές φορές ένα νόστιμο σνακ μπορεί να σας φτιάξει τη διάθεση ή να τονώσει την παραγωγικότητά σας. Επομένως, πειράζει να τρώτε ακόμη κι αν δεν πεινάτε;

Δυστυχώς, η απάντηση είναι ‘ναι’, αφού οι έξτρα θερμίδες συσσωρεύονται και τα άσκοπα σνακ καταλήγουν σε περιττά κιλά. Προτού ορμήξετε στο φαγητό, είναι σημαντικό να αναγνωρίσετε σε ποιο επίπεδο πείνας βρίσκεστε και να αποφασίσετε να φάτε μόνο αν πεινάτε πολύ.

Αν αυτό δεν μπορεί να σας βοηθήσει πραγματικά, σκεφτείτε μήπως ένας από τους παρακάτω συνηθισμένους λόγους κρύβεται πίσω από την τάση σας να τρώτε ενώ δεν πεινάτε.

  • Στρες

 

Ίσως κατευθύνεστε προς το ψυγείο όταν πρέπει να ξεκινήσετε να σιδερώνετε. Στη δουλειά, μπορεί να επισκέπτεστε τον αυτόματο πωλητή προτού μιλήσετε στο τηλέφωνο με έναν δύσκολο πελάτη. Αυτή σας η συνήθεια βασίζεται στο στρες και καλό θα είναι να βρείτε μια άλλη λύση για να το αντιμετωπίσετε. Βάλτε μουσική για να κάνετε τις δουλειές του σπιτιού ή συζητήστε με έναν συνάδερφό σας προτού αντιμετωπίσετε τον πελάτη.

  • Βαρεμάρα

 

Έχετε παρατηρήσει ότι όταν δεν έχετε να κάνετε κάτι το ρίχνετε στο φαγητό; Ο πιο εύκολος τρόπος να αλλάξετε συνήθεια είναι να κρατήσετε το στόμα σας απασχολημένο με μια τσίχλα ή ακόμα καλύτερα να πιείτε νερό. Μάλιστα, ακόμη και αν νιώθετε ότι πεινάτε, το νερό μπορεί να είναι η λύση, αφού πολλές φορές ο οργανισμός μπερδεύει την πείνα με τη δίψα.

  • Νευρικότητα

 

Όταν έχετε υπερένταση, το φαγητό είναι ένας τρόπος να εκτονωθείτε. Σίγουρα όμως όχι ένας έξυπνος τρόπος. Διοχετεύστε τα νεύρα και την ένταση της ημέρας σε μια μορφή γυμναστικής που σας ευχαριστεί. Έτσι, αντί να καταλήξετε να προσλαμβάνετε περιττές θερμίδες, θα καίτε θερμίδες και θα φροντίζετε το σώμα σας.

  • Συναισθηματική ασφάλεια

 

Το φαγητό για πολλούς ανθρώπους καλύπτει συναισθηματικές ανάγκες. Μετά από μία κουραστική ημέρα, ίσως σκέφτεστε ότι το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να απολαύσετε μερικά λεπτά ηρεμίας τρώγοντας το αγαπημένο σας comfort food και επιβραβεύοντας έτσι τον εαυτό σας. Εντοπίστε, λοιπόν, τι είναι αυτό που σας λείπει από τη ζωή σας και θα μπορούσε να σας δώσει τη χαρά και τη συναισθηματική ασφάλεια που ψάχνετε στο φαγητό και εστιάστε σε αυτό.

  • Συνήθεια

 

Είναι γνωστή η δύναμη που έχει η συνήθεια, ωστόσο ποτέ δεν είναι αργά να υιοθετήσετε νέα νοοτροπία. Αν έχετε συνηθίσει να βλέπετε κάθε βράδυ την αγαπημένη σας σειρά τσιμπολογώντας μπισκότα και χαλαρώνοντας, την επόμενη φορά που θα πάτε να το κάνετε αναρωτηθείτε αν πράγματι πεινάτε. Αν η απάντηση είναι ‘όχι’΄, αφήστε το κουτί με τα μπισκότα στο ντουλάπι της κουζίνας.

*Σε κάθε περίπτωση, έχετε κατά νου ότι η αλλαγή δεν έρχεται από τη μία ημέρα στην άλλη. Χρειάζεται υπομονή και επιμονή μέχρι να αλλάξετε συνήθειες, επομένως δώστε τον απαραίτητο χρόνο στον εαυτό σας να συνηθίσει στα νέα δεδομένα.

πηγή: https://www.in.gr/2019/10/...

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Παρουσίαση μυϊκής ομάδας: Πόδια Πλατό μυικής ανάπτυξης. Πως θα το ξεπεράσουμε;

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Η ιστορία του 1ου ΚΜΑ «Γρ Λαμπράκης» της 8ης Οκτωβρίου 1983 28η Οκτωβρίου. Αθλητές του στίβου στο Μέτωπο
Πως γίνεσαι δρομέας: όλα όσα νιώθεις από τη πρώτη μέρα που έτρεξες, μέχρι να φτάσεις στον 10ο χρόνο Τρέξε τώρα που ΜΠΟΡΕΙΣ
Nutrition News

Garmin FR family
Salomon
Under Armour
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
01 Νοέ 19
Τρέχεις στον Αυθεντικό Μαραθώνιο; Πέτυχε τον χρόνο-στόχο σου και μπορεί να είσαι εσύ μαζί με δύο υποστηρικτές σου που θα πετάξεις με την AEGEAN για να τρέξεις τον επόμενο σου Μαραθώνιο Δρόμο!
Ο Μαραθώνιος δεν είναι απλά ένα αγώνισμα, είναι ένα ταξίδι εμπειριών, συναισθημάτων και βιωμάτων πάνω στη διαδρομή του αγώνα των 42,2χλμ και όλων αυτών των διαδρομών και των χιλιομέτρων που έτρεξες και σε έφεραν μέχρι τη γραμμή της εκκίνησης.
30 Οκτ 19
Θα τρέξεις στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας; Φέτος θα σπάσουμε μαζί τον «τοίχο» στα 31χλμ της διαδρομής
Με την ενεργοποίηση του AVRA Wave, για πρώτη φορά οι υποστηρικτές ενώνουν τη δύναμή τους και βρίσκονται στο πλευρό των μαραθωνοδρόμων, καθ' όλη τη διάρκεια του αγώνα
23 Οκτ 19
Wave Ultima 11 Amsterdam edition. Το επίσημο παπούτσι του Μαραθώνιου Άμστερνταμ 2019
Η Mizuno, σε συνεργασία με το μουσείο Rembrandt στην Ολλανδία, παρουσιάζει τη συλλεκτική έκδοση του Wave Ultima 11 το οποίο θα είναι για φέτος το επίσημο παπούτσι του μαραθωνίου του Amsterdam. Ο πίνακας του Rembrandt ¨Νυχτερινή περίπολος¨
14 Οκτ 19
Fresh Foam Beacon v2
Στο κεφάλαιο των προπονητικών παπουτσιών έρχεται το νέο Fresh Foam Beacon v2 να ανατρέψει τα δεδομένα που ήξερες μέχρι τώρα.


©2005-2019 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse