Alexander the Great Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Roly Greece NSCoaching My Athlete Energy Photos Trinews.gr Kasimis Training
Άρθρα
Saucony
Metron Group
Volos Run
Kallithea Run
Nafplio Marathon
Stis geitonies tis Athinas
Methana Volcano Challenge
X-treme Stores

29 Μάρ 20 ← πίσω

Πώς θα βάλουμε «φρένο» στις λιγούρες τώρα που μένουμε σπίτι

Αν βρίσκατε δύσκολο το να αντισταθείτε στο φαγητό την περίοδο προ καραντίνας, τώρα σίγουρα τα έχετε βρει σκούρα. Λίγο η βαρεμάρα, λίγο το άγχος για την πανδημία, λίγο το γεγονός ότι δε φοράτε τα στενά ρούχα της δουλειάς αλλά τις άνετες πιτζάμες σας, έχετε ξεχάσει τον στόχο σας για μια υγιεινή διατροφή και έχετε καταλήξει να τρώτε δίχως αύριο.

Για να μην τρομάξετε, λοιπόν, την επόμενη φορά που θα επιχειρήσετε να φορέσετε το εφαρμοστό τζιν σας, προσπαθήστε να βάλετε «φρένο» στην ανεξέλεγκτη όρεξή σας για φαγητό. Κι όμως, μπορείτε να το καταφέρετε αυτό κι ας είστε σε καραντίνα. Αρκεί να ακολουθήσετε τις 5 παρακάτω συμβουλές μας.



 

1. Μείνετε ενυδατωμένη

 

Είναι εντυπωσιακά συχνό φαινόμενο να νομίζετε ότι πεινάτε, ενώ στην πραγματικότητα να έχει αφυδατωθεί ο οργανισμός σας. Φροντίστε να είστε συνεχώς ενυδατωμένη, έχοντας πάντα κοντά σας ένα ποτήρι νερό. Το νερό δεν κάποια μαγική ιδιότητα αδυνατίσματος, έχει όμως την ιδιότητα να κόβει την όρεξη. Στην ίδια λογική, μπορείτε να φτιάχνετε ροφήματα. Όχι, δεν εννοούμε ζεστή σοκολάτα και καφέ με σιρόπι καραμέλας, αλλά πράσινο τσάι ή μέντα, χωρίς ζάχαρη. Έτσι, ο οργανισμός σας θα αποτοξινωθεί και η όρεξή σας θα περιοριστεί!

2. Εντάξτε πρωτεΐνη σε κάθε γεύμα

 

Βασικό στοιχείο μιας ισορροπημένης διατροφής είναι η πρόσληψη επαρκούς ποσότητας πρωτεΐνης. Σκεφτείτε ότι ο οργανισμός μας έχει ανάγκη 20 αμινοξέα, εκ των οποίων τα 11 τα συνθέτει μόνος του και τα άλλα 9 τα προλαμβάνει από τις πρωτεϊνούχες τροφές. Η πρωτεΐνη σάς κρατάει χορτασμένη για περισσότερη ώρα, επειδή ο οργανισμός σας χρειάζεται περισσότερη ώρα για να την απορροφήσει.

3. Μην ξεχνάτε τις φυτικές ίνες

 

Οι φυτικές ίνες δε βοηθούν μόνο στην καλή λειτουργία του εντέρου και της καρδιάς, αλλά συμβάλλουν και στον έλεγχο του βάρους, επειδή προκαλούν μεγαλύτερο και παρατεταμένο κορεσμό. Έχουν την ιδιότητα μόλις εντοπίσουν νερό στον οργανισμό να το απορροφούν και να φουσκώνουν, αυξάνοντας πολύ τον όγκο τους, με αποτέλεσμα να σας προκαλούν γρήγορα αίσθημα κορεσμού και να σας κρατούν πολλή ώρα χορτάτες, αφού έτσι μένουν για αρκετό χρόνο στο έντερό σας. Παράλληλα, ρυθμίζουν καλύτερα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

4. Αποφύγετε τις τροφές που σας κάνουν να πεινάτε μετά από λίγο

 

Ίσως σας ακούγεται παράξενο, αλλά υπάρχουν τροφές που σας κάνουν να πεινάτε λίγο μετά την κατανάλωσή τους, αντί να σας κρατούν χορτάτη. Οι απλοί υδατάνθρακες, όπως αυτοί που βρίσκονται στο λευκό ψωμί, τα λευκά μακαρόνια και τα γλυκά, μπορεί να σας προσφέρουν στιγμιαία απόλαυση, αλλά χωνεύονται πολύ γρήγορα και προκαλούν αύξηση του σακχάρου σας, με αποτέλεσμα λίγο μετά την κατανάλωσή τους να πεινάτε.

5. Ξεχαστείτε


 

Ας είμαστε ειλικρινείς: δεν είναι τυχαίο ότι όλη αυτή η ξαφνική όρεξη για φαγητό προέκυψε τώρα που είστε συνεχώς μέσα στο σπίτι. Το φαγητό λειτουργεί ως ένα μέσο εκτόνωσης της νευρικότητάς σας και ως ένα δεκανίκι για να διαχειριστείτε τις αρνητικές σκέψεις. Αντί, λοιπόν, να ξεσπάτε τρώγοντας, βρείτε άλλους, πιο δημιουργικούς τρόπους να γεμίσετε την ημέρα σας. Την επόμενη φορά που θα νιώσετε την ανάγκη να ορμήξετε σε μια σακούλα πατατάκια ενώ δεν πεινάτε πραγματικά, δοκιμάστε να διαβάσετε ένα βιβλίο, να φτιάξετε τις δικές σας συνταγές ομορφιάς ή να κάνετε γυμναστική.





πηγή: https://www.in.gr/
Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Το 24ωρο ενός δρομέα σε δυο εικόνες! Παναγόπουλος: «Στόχος να γίνουν πανελλήνια πρωταθλήματα»

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Επίδραση της yoga στους δρομείς Κοροναϊός: Μπορεί η γυμναστική να τονώσει το ανοσοποιητικό μας;
Αγελαδινό VS Κατσικίσιο Γάλα 5+1 λόγοι που η καφεΐνη είναι πραγματικά χρήσιμη
Nutrition News



Garmin FR family
Fitness Awards
FitnessPulse.gr
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
15 Μάρ 20
Διαβάστε το νέο βιβλίο «Νενικήκαμεν» - Η ιστορία του πρώτου Μαραθωνοδρόμου (+Διαγωνισμός)
Αυτές τις μέρες, που εξαιτίας των δυσχερών καταστάσεων με τον κοροναϊο μένουμε περισσότερο στο σπίτι και είναι ευκαιρία να διαβάσουμε και κάποιο βιβλίο. Γι' αυτό σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση που έφτασε πρόσφατα τα χέρια μας.
05 Μάρ 20
Το ολοκαίνουριο adidas SL20 είναι εδώ και σε προκαλεί να γίνεις πιο γρήγορος από αυτά που σε κρατούν πίσω!
Επιμέλεια: Γρηγόρης Σκουλαρίκης
Η adidas λανσάρει το νέο πανάλαφρο παπούτσι για τρέξιμο adidas SL20 καινοτομώντας για άλλη μια φορά, όχι μόνο με τα υλικά του παπουτσιού, αλλά και με το τρόπο που αυτό θέλει να εμπνεύσει μέσα από την καμπάνια FASTER THAN.
04 Μάρ 20
Αυτό το Σάββατο 07.03, η Θεσσαλονίκη γίνεται FASTER THAN
Αλλάζουμε το νόημα του «Γρήγορου». «Γρήγορο» δεν είναι απλά ένας αριθμός, είναι αυτό που νιώθεις. Γιατί το τρέξιμο είναι θέμα προσωπικής αλλαγής και αυτοβελτίωσης.

©2005-2019 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse