Thessaloniki Night Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Roly Greece NSCoaching My Athlete Energy Photos Trinews.gr Kasimis Training
Άρθρα
Saucony
Metron Group
Volos Run
Kallithea Run
Marathon HalfMarathon
Nafplio Marathon
Life Run
X-treme Stores

30 Απρ 20 ← πίσω

Αγελαδινό VS Κατσικίσιο Γάλα

myathlete.gr

Αγελαδινό VS Κατσικίσιο Γάλα.

 

Από την ώρα που γεννιόμαστε και σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας, το γάλα παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινή μας εξέλιξη, ανάπτυξη και συνολικά διατροφή. Στο σημερινό δυτικό κόσμο, μια επίσκεψη στο σούπερ – μάρκετ μπορεί να μπερδέψει τον καταναλωτή, καθώς υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικοί τύποι γάλακτος για να διαλέξει. Από αγελαδινά και κατσικίσια γάλατα έως φυτικά ροφήματα που υποκαθιστούν στο γάλα. Σε αυτό το σύντομο κείμενο θα επικεντρωθούμε σε δυο πράγματα: πρώτον, στη διαφορά μεταξύ πλήρους και χαμηλών λιπαρών γάλακτος και δεύτερον, στη σύγκριση αγελαδινού και κατσικίσιου.

 

Αγελαδινό Γάλα με χαμηλά λιπαρά VS Πλήρες γάλα.

 

Σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Harvard, για τον έλεγχο του βάρους, το πλήρες γάλα είναι μάλλον καλύτερο από εκείνο με τα χαμηλά λιπαρά. Βασικό επιχείρημα είναι ότι χρειαζόμαστε λιγότερο από το πρώτο για να νοιώσουμε χορτάτοι.

 

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του γάλακτος με χαμηλά λιπαρά είναι ότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, ασβέστιο και βιταμίνη D για αναλογικά χαμηλό αριθμό θερμίδων.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του πλήρες γάλακτος είναι η υψηλή του περιεκτικότητα σε ωφέλιμα λιπαρά, ειδικά Ω3 λιπαρά (183mgr σε κάθε ποτήρι, σε σύγκριση με 2.5mgr του low fat) και ότι μπορεί να ενισχύσει την απορρόφηση της βιταμίνης D.

 

Το μειονέκτημα του πλήρους γάλακτος σε σχέση με το low fat είναι η υψηλότερη ποσότητα λιπαρών και θερμίδων. Ένα ποτήρι γάλακτος χαμηλών λιπαρών περιέχει 80 θερμίδες και 0 γραμμάρια συνολικών λιπαρών σε σχέση με ένα ποτήρι πλήρους γάλακτος που περιέχει 150 θερμίδες και 8 γραμμάρια λιπαρών.

 


Αγελαδινό
VS Κατσικίσιο Γάλα.

 

Μια κούπα κατσικίσιου γάλακτος περιέχει 170 θερμίδες, 9 γραμμάρια πρωτεΐνης, 10 γραμμάρια λιπαρών και 11 γραμμάρια υδατανθράκων και σακχάρων. Μια κούπα πλήρους αγελαδινού γάλακτος περιέχει 160 θερμίδες, 8 γραμμάρια πρωτεΐνης, 9 γραμμάρια λιπαρών και 11 γραμμάρια υδατανθράκων και σακχάρων. Όπως μπορείτε να δείτε υπάρχουν ελάχιστες διαφορές σε σχέση με τα θρεπτικά συστατικά. Το κατσικίσιο γάλα έχει περισσότερη πρωτεΐνη αλλά το αγελαδινό έχει λιγότερα λιπαρά.

 

Το κατσικίσιο γάλα περιέχει περισσότερο ασβέστιο, κάλιο και βιταμίνη Α, αλλά το αγελαδινό γάλα έχει περισσότερη βιταμίνη Β12, σελήνιο και φυλλικό οξύ.

 

Το κατσικίσιο γάλα, χάρη στη μοριακή του δομή, είναι ευκολότερο στην πέψη και συνίσταται σε όσους δεν μπορούν να χωνέψουν το αγελαδινό. Το κατσικίσιο γάλα έχει λιγότερη λακτόζη από το αγελαδινό, αλλά όχι τόσο λιγότερη όση για να χαρακτηριστεί ελεύθερο λακτόζης.

Για να συνοψίσουμε: κανένα γάλα δεν είναι πιο υγιεινό από το άλλο, απλώς το κατσικίσιο γάλα είναι πιο φιλικό προς τη διαδικασία της πέψης.

 

COMPOSITIONS (Per 100 grams)

GOAT

COW

Protein (g)

3.1

3.2

Fat % (g)

3.5

3.9

Calories/100 ml

60

66

Vitamin A (IU/gram fat)

39

21

Vitamin B1(thiamin (UG/100/ml)

68

45

Riboflavin (ug/100 ml)

210

159

Vitamin C (mg ascorbic acid/100 ml)

2

2

Vitamin D (IU/gram fat)

0.7

0.7

Calcium %

0.19

0.18

Iron %

0.07

0.06

Phosphorus %

0.27

0.23

Cholesterol (mg/100 ml)

10

14

Sugars (lactose)

4.4

4.8

Saturated fatty acids (g)

2.3

2.4

Monounsaturated fatty acids (g)

0.8

1.1

Polyunsaturated fatty acids (g)

0.1

0.1

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Όταν μετά από ένα κουραστικό long run διαπιστώνεις ότι έχει πέσει το garmin connect... Άστα. Απροπόνητος είμαι. Ίσα για τη συμμετοχή ήρθα...

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Η σημασία του σωστού ρυθμού στις Υπεραποστάσεις Απλοί κανόνες για να βελτιώσεις τις επιδόσεις σου (και οι εξαιρέσεις τους)
Οστεοαρθρίτιδα και η θεραπευτική επίδραση της άσκησης Βιταμίνη D και καλοκαίρι
Nutrition News

Garmin FR family
Fitness Awards

Half Marathon EXPO

FitnessPulse.gr
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
30 Ιουλ 20
«Το θέλω είναι πάνω από το μπορώ»: Ένα βιβλίο για την καλοκαιρινή προετοιμασία του Μαραθωνίου
Αιμιλία Πλατή
Η Αιμιλία Πλατή γράφει πως έτρεξε τον πρώτο της Μαραθώνιο και μας εμπνέει στην προετοιμασία μας για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
29 Ιουλ 20
Τρέξτε στο 6ο Santorini Experience με θέα που κόβει την ανάσα
Η Σαντορίνη επιστρέφει δυναμικά στην αθλητική δράση για την 6η κατά σειρά έκδοση του Santorini Experience που θα προσελκύσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον επαγγελματιών και ερασιτεχνών αθλητών του τρεξίματος και της κολύμβησης open water, στις 2-4 Οκτωβρίου 2020.
25 Ιουν 20
Η Camelbak μειώνει τα πλαστικά μιας χρήσης
Επιμέλεια: Άγγελος Μαυρογιάννης
Η Camelbak έχει μια αποστολή, να μειώσει τη χρήση του πλαστικού μιας χρήσης. Αυτό ξεκινάει αρχικά με την απόρριψη των μπουκαλιών μιας χρήσης. Αποφάσισε να ξαναχρησιμοποιείς.


©2005-2020 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse