Alexander the Great Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Roly Greece NSCoaching My Athlete Energy Photos Trinews.gr Kasimis Training
Άρθρα
Saucony
Metron Group
Volos Run
Kallithea Run
Nafplio Marathon
Stis geitonies tis Athinas
Methana Volcano Challenge
X-treme Stores

30 Απρ 20 ← πίσω

Αγελαδινό VS Κατσικίσιο Γάλα

myathlete.gr

Αγελαδινό VS Κατσικίσιο Γάλα.

 

Από την ώρα που γεννιόμαστε και σε όλη τη διάρκεια της ζωής μας, το γάλα παίζει σημαντικό ρόλο στην καθημερινή μας εξέλιξη, ανάπτυξη και συνολικά διατροφή. Στο σημερινό δυτικό κόσμο, μια επίσκεψη στο σούπερ – μάρκετ μπορεί να μπερδέψει τον καταναλωτή, καθώς υπάρχουν εκατοντάδες διαφορετικοί τύποι γάλακτος για να διαλέξει. Από αγελαδινά και κατσικίσια γάλατα έως φυτικά ροφήματα που υποκαθιστούν στο γάλα. Σε αυτό το σύντομο κείμενο θα επικεντρωθούμε σε δυο πράγματα: πρώτον, στη διαφορά μεταξύ πλήρους και χαμηλών λιπαρών γάλακτος και δεύτερον, στη σύγκριση αγελαδινού και κατσικίσιου.

 

Αγελαδινό Γάλα με χαμηλά λιπαρά VS Πλήρες γάλα.

 

Σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Harvard, για τον έλεγχο του βάρους, το πλήρες γάλα είναι μάλλον καλύτερο από εκείνο με τα χαμηλά λιπαρά. Βασικό επιχείρημα είναι ότι χρειαζόμαστε λιγότερο από το πρώτο για να νοιώσουμε χορτάτοι.

 

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του γάλακτος με χαμηλά λιπαρά είναι ότι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, ασβέστιο και βιταμίνη D για αναλογικά χαμηλό αριθμό θερμίδων.

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του πλήρες γάλακτος είναι η υψηλή του περιεκτικότητα σε ωφέλιμα λιπαρά, ειδικά Ω3 λιπαρά (183mgr σε κάθε ποτήρι, σε σύγκριση με 2.5mgr του low fat) και ότι μπορεί να ενισχύσει την απορρόφηση της βιταμίνης D.

 

Το μειονέκτημα του πλήρους γάλακτος σε σχέση με το low fat είναι η υψηλότερη ποσότητα λιπαρών και θερμίδων. Ένα ποτήρι γάλακτος χαμηλών λιπαρών περιέχει 80 θερμίδες και 0 γραμμάρια συνολικών λιπαρών σε σχέση με ένα ποτήρι πλήρους γάλακτος που περιέχει 150 θερμίδες και 8 γραμμάρια λιπαρών.

 


Αγελαδινό
VS Κατσικίσιο Γάλα.

 

Μια κούπα κατσικίσιου γάλακτος περιέχει 170 θερμίδες, 9 γραμμάρια πρωτεΐνης, 10 γραμμάρια λιπαρών και 11 γραμμάρια υδατανθράκων και σακχάρων. Μια κούπα πλήρους αγελαδινού γάλακτος περιέχει 160 θερμίδες, 8 γραμμάρια πρωτεΐνης, 9 γραμμάρια λιπαρών και 11 γραμμάρια υδατανθράκων και σακχάρων. Όπως μπορείτε να δείτε υπάρχουν ελάχιστες διαφορές σε σχέση με τα θρεπτικά συστατικά. Το κατσικίσιο γάλα έχει περισσότερη πρωτεΐνη αλλά το αγελαδινό έχει λιγότερα λιπαρά.

 

Το κατσικίσιο γάλα περιέχει περισσότερο ασβέστιο, κάλιο και βιταμίνη Α, αλλά το αγελαδινό γάλα έχει περισσότερη βιταμίνη Β12, σελήνιο και φυλλικό οξύ.

 

Το κατσικίσιο γάλα, χάρη στη μοριακή του δομή, είναι ευκολότερο στην πέψη και συνίσταται σε όσους δεν μπορούν να χωνέψουν το αγελαδινό. Το κατσικίσιο γάλα έχει λιγότερη λακτόζη από το αγελαδινό, αλλά όχι τόσο λιγότερη όση για να χαρακτηριστεί ελεύθερο λακτόζης.

Για να συνοψίσουμε: κανένα γάλα δεν είναι πιο υγιεινό από το άλλο, απλώς το κατσικίσιο γάλα είναι πιο φιλικό προς τη διαδικασία της πέψης.

 

COMPOSITIONS (Per 100 grams)

GOAT

COW

Protein (g)

3.1

3.2

Fat % (g)

3.5

3.9

Calories/100 ml

60

66

Vitamin A (IU/gram fat)

39

21

Vitamin B1(thiamin (UG/100/ml)

68

45

Riboflavin (ug/100 ml)

210

159

Vitamin C (mg ascorbic acid/100 ml)

2

2

Vitamin D (IU/gram fat)

0.7

0.7

Calcium %

0.19

0.18

Iron %

0.07

0.06

Phosphorus %

0.27

0.23

Cholesterol (mg/100 ml)

10

14

Sugars (lactose)

4.4

4.8

Saturated fatty acids (g)

2.3

2.4

Monounsaturated fatty acids (g)

0.8

1.1

Polyunsaturated fatty acids (g)

0.1

0.1


Αρχική ανάρτηση εδώ: https://myathlete.eu/2020/03/29/galaageladinokatsikisio/

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Οι καλύτεροι Έλληνες Μαραθωνοδρόμοι για το 2020 Οι καλύτερες Ελληνίδες Μαραθωνοδρόμοι για το 2020

Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
3 Απλοί τρόποι να μειώσουμε το stress Το 24ωρο ενός δρομέα σε δυο εικόνες!
Κώστας Ρέππος. Ο Έλληνας υπερμαραθωνοδρόμος που έγραψε ιστορία κερδίζοντας το Σπάρταθλο 1997 και 1998 24 χρόνια από τη μέγιστη των επιδόσεων στο 48ωρο του Surgeres από τον Γιάννη Κούρο
Nutrition News

MyElements Sports



Garmin FR family
Fitness Awards
FitnessPulse.gr
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
15 Μάρ 20
Διαβάστε το νέο βιβλίο «Νενικήκαμεν» - Η ιστορία του πρώτου Μαραθωνοδρόμου (+Διαγωνισμός)
Αυτές τις μέρες, που εξαιτίας των δυσχερών καταστάσεων με τον κοροναϊο μένουμε περισσότερο στο σπίτι και είναι ευκαιρία να διαβάσουμε και κάποιο βιβλίο. Γι' αυτό σας έχουμε μια πολύ καλή πρόταση που έφτασε πρόσφατα τα χέρια μας.
05 Μάρ 20
Το ολοκαίνουριο adidas SL20 είναι εδώ και σε προκαλεί να γίνεις πιο γρήγορος από αυτά που σε κρατούν πίσω!
Επιμέλεια: Γρηγόρης Σκουλαρίκης
Η adidas λανσάρει το νέο πανάλαφρο παπούτσι για τρέξιμο adidas SL20 καινοτομώντας για άλλη μια φορά, όχι μόνο με τα υλικά του παπουτσιού, αλλά και με το τρόπο που αυτό θέλει να εμπνεύσει μέσα από την καμπάνια FASTER THAN.
04 Μάρ 20
Αυτό το Σάββατο 07.03, η Θεσσαλονίκη γίνεται FASTER THAN
Αλλάζουμε το νόημα του «Γρήγορου». «Γρήγορο» δεν είναι απλά ένας αριθμός, είναι αυτό που νιώθεις. Γιατί το τρέξιμο είναι θέμα προσωπικής αλλαγής και αυτοβελτίωσης.

©2005-2019 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse