Thessaloniki Night Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Roly Greece NSCoaching My Athlete Energy Photos Trinews.gr Kasimis Training
Άρθρα
Saucony
Metron Group
Volos Run
Kallithea Run
Marathon HalfMarathon
Nafplio Marathon
Life Run
X-treme Stores
Lenshop.gr
06 Ιουλ 20 ← πίσω

Surf & Βurn: Surfing workout για Ισορροπία και Καύση Λίπους από την Ιωάννα Λαουμτζή

Surf & Βurn: Surfing workout για Ισορροπία και Καύση Λίπους από την Ιωάννα Λαουμτζή.

 

Φεύγουμε για surfing παρέα με την Ιωάννα Λαουμτζή! Δεν χρειάζεται να πας μακριά, τώρα μπορείς να ζήσεις μια surfing fitness εμπειρία όπου και αν βρίσκεσαι!

Το surf είναι από τα πιο διασκεδαστικά και ταυτόχρονα πιο απαιτητικά αθλήματα από θέμα φυσικής κατάστασης και δύναμης, καθώς απαιτεί τη συνεργασία πολλών μυϊκών ομάδων, χρειάζεται καλή ισορροπία, αντανακλαστικά και πολύ καλά γυμνασμένο κορμό.

 

Η ενδυνάμωση του κορμού είναι απαραίτητη για τη θωράκιση της σπονδυλικής στήλης, την αύξηση της αθλητικής απόδοσης και τη βελτίωση της ισορροπίας που απαιτείται στο συγκεκριμένο άθλημα!

 

Με το surf μπορείς να κάψεις 400 με 600 θερμιδες την ώρα και αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για εσένα που σου αρέσει να γυμνάζεσαι στα κύματα.

 

Τι κάνεις όμως στη περίπτωση που θέλεις να κάψεις πολλές θερμίδες, αλλά δεν βρίσκεσαι πάνω σε σανίδα;

 

Δες παρακάτω ένα εκρηκτικό workout, το οποίο θα σου χαρίσει ισορροπία και γρήγορα αποτελέσματα για την καύση λίπους.

 

1. Side Plunk Twist

Ξεκινήσε από την κλασική θέση των push ups.

Σήκωσε το ένα χέρι ψηλά και γύρισε το σώμα σου προς τη πλευρά του, εκτείνοντας το χέρι σου προς τα πάνω σχηματίζοντας ένα Τ. Κράτησε το βλέμμα σου στο χέρι που σηκώνεται. Επανάλαβε την άσκηση με το άλλο χέρι. Κάνε 3 σετ των 10-12 επαναλήψεων.

 

2. Tricep push ups

Πάρε θέση για push ups και τοποθέτησε τα χέρια σου κλειστά. Ξεκίνα με τους αγκώνες λυγισμένους και το στήθος στο πάτωμα.

Ανασήκωσε το σώμα σου, ώστε το το βάρος να μοιράζεται ομοιόμορφα μεταξύ των δακτύλων των ποδιών και των χεριών σου. Διατήρησε τα γόνατα και το σώμα σε ευθεία και πίεσε το έδαφος ισιώνοντας τους αγκώνες, οι οποίοι πρέπει να είναι κλειστοί και κοντά στο σώμα καθώς χαμηλώνεις. Κάνε 3 σετ των 8-12 επαναλήψεων.

 

3. O’ clock exercise

Ξεκίνησε από όρθια θέση έχοντας τα πόδια ανοιχτά και ελαφρώς λυγισμένα. Χαμήλωσε το σώμα σου έως ότου οι μηροί να βρίσκονται παράλληλα με το έδαφος. Άνοιξε το αριστερό σου πόδι στο πλάι διατηρώντας το τεντωμένο και ελέγχοντας την κίνηση, ενώ το δεξί σου πόδι παραμένει σταθερό στο έδαφος.

Επαναφέρεις το αριστερό σου πόδι στην αρχική θέση και στη συνέχεια το κατευθύνεις προς τα πίσω πατώντας με τη μύτη του ποδιού στο έδαφος.

Ολοκληρώνεις την άσκηση με την επαναφορά του ποδιού σου μπροστά πιέζοντας τη φτέρνα στο έδαφος. Προσέχεις το σταθερό πόδι να πατάει δυνατά και να διατηρείς την ισορροπία σου. Εκτελείς 3 σετ των 12 επαναλήψεων στο κάθε πόδι.

 

4. Russian Twists

Κάθισε στο πάτωμα με τις πατούσες να ακουμπούν κάτω και τα γόνατά σου λυγισμένα σε περίπου 90 μοίρες. Τοποθέτησε τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι δεμένα και χαμήλωσε τον κορμό σου έτσι ώστε να σχηματίζει με τα πόδια γωνία περίπου 45 μοίρες. Στρίψε τον κορμό σου εναλλάξ αριστερά και δεξιά. Αυτό είναι μία επανάληψη. Εκτέλεσε 3 σετ των 20-30 επαναλήψεων.

 

5. Yoga up dog

Για το τέλος του προγράμματος ξάπλωσε στο έδαφος με το πρόσωπο προς τα κάτω και σπρώξε τον κορμό σου προς τα επάνω με τις παλάμες, μέχρι να τεντώσουν πλήρως τα χέρια σου. Το στήθος σου βγαίνει προς τα έξω. Τα πέλματα σου είναι τοποθετημένα έτσι ώστε το μετατάρσιο να κοιτάζει το έδαφος. Ανασηκώνεις μηρούς και ισχία. Πάρε αρκετές ανάσες σε αυτή τη θέση. Επανάλαβε για 5-6 φορές.

 

Κάν’το όπως η Ιωάννα!


Email ImageEmail ImageEmail Image

 

ΙΩΑΝΝΑ ΛΑΟΥΜΤΖΗ

IL Ioanna Laoumtzi  Exclusive Fitness

 

Follow Ioanna Laoumtzi

 

WEBSITE

FACEBOOK
INSTAGRAM
YOUTUBE

 

Consulting


Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Surf & Βurn: Surfing workout για Ισορροπία και Καύση Λίπους από την Ιωάννα Λαουμτζή Προπόνηση δρομικών ασκήσεων με την Αναστασία Μαρινάκου

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
Η σημασία του σωστού ρυθμού στις Υπεραποστάσεις 2/8/1913 : Η κατάκτηση του Ολύμπου – Επιχείρηση «Μύτικας»
Τι πρέπει να κάνετε αν… συναντηθείτε με αρκούδα στο τρέξιμο – Οδηγίες για το πώς να αντιδράσετε Ο 5-λογος του Πρωτάρη (The Νοn Cliché Edition)
Nutrition News

Garmin FR family
Fitness Awards

Half Marathon EXPO

FitnessPulse.gr
Runster
Πρέπει να διαβάσετε
30 Ιουλ 20
«Το θέλω είναι πάνω από το μπορώ»: Ένα βιβλίο για την καλοκαιρινή προετοιμασία του Μαραθωνίου
Αιμιλία Πλατή
Η Αιμιλία Πλατή γράφει πως έτρεξε τον πρώτο της Μαραθώνιο και μας εμπνέει στην προετοιμασία μας για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας
29 Ιουλ 20
Τρέξτε στο 6ο Santorini Experience με θέα που κόβει την ανάσα
Η Σαντορίνη επιστρέφει δυναμικά στην αθλητική δράση για την 6η κατά σειρά έκδοση του Santorini Experience που θα προσελκύσει το παγκόσμιο ενδιαφέρον επαγγελματιών και ερασιτεχνών αθλητών του τρεξίματος και της κολύμβησης open water, στις 2-4 Οκτωβρίου 2020.
25 Ιουν 20
Η Camelbak μειώνει τα πλαστικά μιας χρήσης
Επιμέλεια: Άγγελος Μαυρογιάννης
Η Camelbak έχει μια αποστολή, να μειώσει τη χρήση του πλαστικού μιας χρήσης. Αυτό ξεκινάει αρχικά με την απόρριψη των μπουκαλιών μιας χρήσης. Αποφάσισε να ξαναχρησιμοποιείς.

©2005-2020 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse