Thessaloniki Night Half Marathon
Αρχική Ειδήσεις Καλεντάρι Αποτελέσματα Ενημέρωση Εικόνες Άρθρα Εξοπλισμός Forum Διαφήμιση
Trinews.gr NSCoaching My Athlete Energy Photos Energy Races Kasimis Training
Άρθρα
Saucony

X-treme Stores
19 Ιαν 22 ← πίσω

Αρνητικές επαναλήψεις

xtr.gr

ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ

(Ίσως πιο σημαντικές από τις θετικές)

Αρνητική είναι η φάση της επανάληψης στην οποία το βάρος επιστρέφει στην αρχική του θέση. Στη φάση αυτή εκκρίνεται στους μυς το φωσφατιδικό οξύ, το οποίο αυξάνει ραγδαία την πρωτεϊνοσύνθεση. Κάτι που είναι και το ζητούμενο για την μυϊκή ανάπτυξη.

Ένα λάθος που κάνουν κυρίως οι αρχάριοι ασκούμενοι είναι να δίνουν το 100% της προσπάθειάς τους στις θετικές επαναλήψεις, αγνοώντας τελείως τις αρνητικές και όπως είναι λογικό η προσπάθεια μένει μισή.

Τα σωστά βήματα λοιπόν για να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο κάθε μια μυϊκή σύσπαση είναι τα παρακάτω.

Βήμα 1ο: Μόλις ολοκληρώσουμε τα σετ της άσκησης, ξεκουραζόμαστε ένα λεπτό και με την μεγαλύτερη αντίσταση εκτελούμε 1-2 σετ με αρνητικές επαναλήψεις, ιδανικά με βοήθεια κατά την ανασήκωση της αντίστασης.

Βήμα 2ο:Στο τέλος κάθε σετ εκτελούμε τις τελευταίες επαναλήψεις αρνητικά. Για παράδειγμα κατά την εκτέλεση πιέσεων πάγκου, εάν το προγραμματισμένο σετ περιέχει 12 επαναλήψεις, οι τελευταίες 3 μπορούν να εκτελεστούν ως αρνητικές.

Σε κάθε περίπτωση, ειδικά στην αρχή, καλό θα ήταν οι αρνητικές επαναλήψεις να γίνονται μαζί με έναν συναθλητή (spotter).

Τέλος, για μέγιστη πρωτεϊνοσύνθεση, αυξάνουμε τη συνολική λήψη πρωτεΐνης μέσα στη μέρα (γεύματα, συμπληρώματα) και από την επόμενη προπόνηση κιόλας προσπάθησε να σπάσεις το ρεκόρ σου!


πηγή:  https://www.xtr.gr/el/

Σου άρεσε αυτό το άρθρο; Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κάντε "like" στη σελίδα μας στο facebook για όλα τα τελευταία Running News!

...διάβασε επίσης
Η Ιθάκη, Πλαταιές και οι Πλαταιές, Ιθάκη. Ανθρώπινες ιστορίες σε έναν σταθμό ΣΤΕΚ Υπεραποστάσεις «Η Στροφή στην Εσωτερικότητα του Εαυτού». Μια Φαινομενολογική Εμπειρική Έρευνα

Runster
Σχόλια αναγνωστών
...διάβασε επίσης
«Καίγεται» ένα παιδί αν τρέξει χαλαρά και περπατήσει μερικά χιλιόμετρα; Τι είναι οι «περιπατητές» στα γήπεδα, και πότε δημιουργούν πρόβλημα
16ος Διεθνής Μαραθώνιος Θεσσαλονίκης. Πίνακας 67 περασμάτων υπομονής και γνώσης, και αγωνιστική τακτική ΑΦΙΕΡΩΜΑ.10ος Ημιμαραθώνιος Αθήνας
FitnessPulse



Runster.gr

SUUNTO 5 PEAK

Πρέπει να διαβάσετε
20 Απρ 22
Η άσκηση στο επόμενο επίπεδο με το νέο myathlete hub
Η φετινή άνοιξη είναι ακόμα πιο ανθηρή για τους λάτρεις της άσκησης, αλλά και όλους εκείνους που προσεγγίζουν την ευεξία και την καλή υγεία μέσω της γυμναστικής και της σωστής διατροφής. Το myathleteάνοιξε ξανά τις πόρτες του στο νέο δικό του χώρο και τα σχόλια όσων έσπευσαν ήδη να το επισκεφτούν, είναι διθυραμβικά!
13 Απρ 22
HUAWEI WATCH GT Runner: Το απόλυτο smartwatch που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό δρομέα
Η HUAWEI κάνει εντυπωσιακό ντεμπούτο στον χώρο των smartwatches, παρουσιάζοντας το εμβληματικό HUAWEI GT Runner, ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην απόδοση των δρομέων.
11 Απρ 22
DESA Green Homes: Η εναλλακτική πρόταση διαμονής για διακοπές στην Αργολίδα
Το νεόδμητο ξενοδοχειακό συγκρότημα DESA Green Homes στην Επίδαυρο σας προσκαλεί να γνωρίσετε μια εναλλακτική πρόταση διαμονής για τις διακοπές σας στην Αργολίδα.
24 Μάρ 22
New Balance 880 v12: Ο καλύτερος σύμμαχος στα χιλιόμετρα σου
Το να τρέχεις μεγάλες αποστάσεις δεν είναι απλή υπόθεση. Θέλεις ένα καλό σύμμαχο στα χιλιόμετρα που διανύεις και δεν υπάρχει καλύτερος από το νέο 880v 12. Συνδυάζοντας δύο πρωτοποριακές τεχνολογίες αφρών, προσφέρει το πιο μαλακό πάτημα της κατηγορίας του, ιδανικό για τις απαιτήσεις των πολλών χιλιομέτρων.


©2005-2021 RunningNews.gr: Τα πάντα για το τρέξιμο, το δρομέα και τους αγώνες δρόμου. Ενημέρωση, Αρθρογραφία, Φωτογραφίες, Βίντεο, Φόρουμ - Όροι Χρήσης
Επικοινωνήστε μαζί μας για οτιδήποτε επιθυμείτε στο info [at] runningnews [dot] gr - Αν επιθυμείτε να διαφημιστείτε στο RunningNews.gr δείτε εδω

SportsWeb.gr Network: RunningNews.gr - trinews.gr - Runster.gr - Energy Races - duathlon.gr - Nutrition News - Fitness Pulse